تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در پیامی به مناسبت روز ۹ دی ماه، تاکید کرده است: ۹ دی روزی است که حرارت آن حضور شورانگیز عاشورایی در هوای سرد دی ماه تومار یکی از بزرگترین فتنه های پس از انقلاب را درهم پیچید و دسیسه انقلاب رنگی را در کشور شهید پرور و عزیز ایران خنثی نمود.
کد خبر: ۱۰۱۹۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸ 30 December 2021

به گزارش تابناک قم، آیت الله سید محمد سعیدی در این پیام آورده است: دی ماه یادآور بصیرت شگفت‌انگیز امت در میثاق دشمن‌شکن خویش با ولایت است. حماسه نهم و حماسه نوزدهم دی در واقع هردو از یک جنس و از یک سرمنشا بوده و ریشه در کلیدواژه بصیرت دارند. آن یکی سرمنش انقلاب و این یکی احیاگر نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می رود.

پیام حاکی است: حال در تقارن دهه بصیرت با ایام حزین فاطمیه حسرتی عمیق بر دلها می نشیند که ای کاش مردمی چنین با بصیرت اطراف امیرالمومنین(ع) بودند و اجازه پاگرفتن فتنه های آتش افروز بعد از رحلت حضرت رسول الله(ص)را نمی‌دادند و بضعه الرسول در حمایت از ولایت تنها نمی‌ماند و آنگونه به شهادت نمی‌رسید. ای کاش امثال حاج قاسم سلیمانی و یارانش در آن زمان بودند و به عنوان مدافعان حرم از حریم بیت وحی دفاع می‌کردند. 

پیام ادامه یافته است: اینک لازم است از جوار مضجع شریف حضرت فاطمه معصومه(س) به عنوان تجلی‌گاه مزار مخفی حضرت زهرا(س) ضمن بزرگداشت روز نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت به مقام شامخ شهدا، خصوصا شهید سلیمانی عزیز و شهدای واقعه نوزده دی در شهر مقدس قم ادای احترام نموده و تعجیل در فرج منجی عالم بشریت، حضرت صاحب الزمان(عج)را از خداوند متعال تمنا کنم.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار