جانشین بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس با اشاره به برنامه‌های سالروز شهادت شهید سلیمانی گفت: ۱۸ موکب بزرگ در سطح شیراز با پخت ۷ هزار پرس غذا و توزیع بین مردم نیازمند از ۶ تا ۱۵ دی برپا می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۹۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲ 30 December 2021

تابناک فارس به نقل از تسنیم:قاسم حسام‌پور اظهار داشت: شهادت شهید سلیمانی، نه تنها خللی در جریان مقاومت ایجاد نکرد، بلکه می‌توان گفت این مکتب و این جریان، بارورتر، منسجم‌تر و مصمم‌تر شد.

وی با تصریح بر اینکه با شهادت این سردار دل‌ها، بسیاری از آزادگان عالم، پیام شهید سلیمانی را دریافتند، ادامه داد: ما امروز با چهره‌هایی بسیار مصمم‌تر و استوارتر در مبارزه با استکبار مواجهه‌ایم و اینها همه به برکت خون پاک شهید سلیمانی است.

جانشین بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس گفت: همه می‌دانند که حاج قاسم، شخصیت تأثیرگذاری در کل منطقه و بر کل منطقه بود و دشمن تصور می‌کرد با ترور او می‌تواند از این همه تأثیرگذاری جلوگیری کند، در حالی که حاج قاسم، تربیت یافته انقلاب اسلامی و مکتب امام خمینی(ره) است؛ این مکتب اصیل، مکتب عدالت‌خواهی و زیر بار زور و ظلم و ستم نرفتن، و مکتب حق‌گرایی و ضدیت با استکبار است. این مکتب، امروز در سراسر جهان پیروان فراوان و بی‌شماری دارد.

وی به تشریح برنامه‌های پیش‌بینی شده توسط سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر پرداخت و گفت: برپایی میز خدمت جهادی تخصصی و عمومی، فضاسازی با محوریت حوزه مقاومت شهدای شهرداری همراه با نصب 500 بنر جلو اتوبوس‌ها و پنج هزار تراکت و پوستر در حوزه تاکسیرانی و شهرداری منطقه، و برپایی 18 موکب بزرگ در سطح شیراز با همکاری قرارگاه احمدابن‌موسی(ع) با پخت 7 هزار پرس غذا و توزیع بین مردم نیازمند از 6 تا 15 دی از جمله برنامه‌های شاخص این ایام است.

 

گلباران قبور شهدای مدافع حرم و سرکشی از خانواده محترم شهدا، برگزاری یادواره و مراسم یادبود شهید سلیمانی و تبیین مکتب این شهید عزیز، رایگان شدن حمل و نقل عمومی مسافر در سطح شهر شیراز توسط ناوگان حمل و نقل عمونی و ریلی(مترو) با شعار "امروز همه میهمان حاج قاسم هستیم" با ذکر یک صلوات، از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس است که حسام‌پور از آن یاد کرد.

وی گفت: برپایی یک موکب در هر شهرستان با محوریت بسیج ادارات شهرستان، از دیگر برنامه‌های این سازمان در سطح شهرستان‌های استان فارس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار