فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز گفت: یادواره ۴۶۰۰ شهید ولایت‌مدار شهر شیراز در حرم مطهر سیدعلاءالدین‌حسین(ع) در ۱۵ دی‌ماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۹۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱ 30 December 2021

تابناک فارس به نقل از تسنیم: سرهنگ محمدبهادر علیپور با تاکید بر اینکه شهادت سپهبد سلیمانی کل کره خاکی را تکان داد اظهار داشت: خون این شهید بزرگ، کفر جهانی را ترساند و هر شب و هر روز دشمنان ترس دارند و به این واسطه جهان کفر از اسلام و ایران ترسیده‌اند.

وی با بیان اینکه خون حاج قاسم سلیمانی از زمان حیاتش بیشتر به اسلام خدمت کرد تاکید کرد: عظمت خون وی و تشییع بی‌نظیر او در ایران و عراق و برگزاری جلسات یادبود وی، نشان از این دارد که نزد پرورگار عزت خاصی داشته است.

علیپور گفت: وقتی به شهادت «مردان بزرگ تاریخ» می‌نگریم، می‌بینیم «اجر» شهادت آنها غوغایی در عالم به پا کرده است. در اجر شهادت امام حسین (ع) همین بس که تمام خوبی‌ها، سعادت‌ها، شورها و شعورها و بیداری‌ها، از خون او سرچشمه می‌گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز عنوان کرد: این همان باوری است که دلدادگان مکتب مقاومت را امید می‌دهد و حضرت زینب (س) را به مقاومت در مکتب خود وا می‌دارد.

علیپور ادامه داد: بزرگترین اجر و برکت خون شهید این است که آنانی که باقی مانده‌اند و در حال مبارزه و مقاومت هستند، از این مسیر خسته نمی‌شوند، مبارزه و مقاومت را ادامه می‌دهند و خون شهید را ضایع نمی‌کنند.

وی در ادامه گفت: در راستای اشاعه فرهنگ مقاومت، جهاد و ایثارگری در ایام سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم عزیز، ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله(ع) شیراز با برگزاری محافل و مجالس یادبود شهدای جبهه مقاومت و گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اقدام به ترویج فرهنگ شهادت و ایثارگری خواهد کرد.

به گفته علیپور از جمله برنامه‌های شاخص این ناحیه برپایی مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و یادواره 4600 شهید ولایتمدار شهر شیراز در حرم مطهر سیدعلاءالدین‌حسین(ع) در تاریخ 15 دی‌ماه، برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه و پویش مردمی "به نیت حاج قاسم" است که با همکاری ادارات و دستگاه‌های دولتی در سطح شهر شیراز برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار