رئیس اورژانس کشور از فوت یک خانم ۵٠ ساله بر اثر ریزش باران و طغیان جوی آب خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۰۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۹ 03 January 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: جعفر میعادفر رئیس اورژانس کشور گفت: یک خانم ۵٠ ساله در شهر داراب استان فارس بر اثر طغیان آب جوی ناشی از بارش باران سقوط می‌کند و با برخورد سر به جدول بر اثر خونریزی شدید جان خود را از دست می‌دهد.

سازمان هواشناسی دیروز با اشاره به تشدید و تداوم فعالیت سامانه بارشی هشدار قرمز صادر و اعلام کرد: بارش شدید باران و تداوم آن همراه با وقوع رعد و برق و ریزش تگرگ و وزش باد شدید در استان‌های بوشهر، هرمزگان، جنوب کرمان و فارس پیش‌بینی می‌شود.

به گفته میعادفر همه مرکز اورژانس، بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی در جنوب و جنوب کشور آماده باش هستند.

هشدار قرمز رنگ بالاترین سطح هشدار است که در آن پیش‌بینی می‌شود که یک پدیده جوی خسارت‌هایی به دنبال داشته باشد. از این‌رو سازمان هواشناسی با صدور هشدار قرمز به دستگاه‌های مختلف اعلام می‌کند که وارد عمل شوند و اقداماتی را برای کاهش خسارات وقوع پدیده‌های جوی انجام دهند.

از مخاطرات این شرایط جوی به سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها، آبگرفتگی گسترده معابر شهری، امکان آبگرفتگی منازل در مناطق مستعد، جاری شدن رواناب، اختلال درتردد، لغزندگی و کاهش دید در جاده‌ها، احتمال تخریب پل و مسدود شدن جاده و وارد شدن خسارت به محصولات کشاورزی می‌توان اشاره کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: بارش باران ، فوتی ، داراب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار