استاندار مازندران اظهار داشت که حاج قاسم سلیمانی فرماندهی جنگ اقتصادی را برعهده داشت .
کد خبر: ۱۰۲۰۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲ 05 January 2022

به گزارش تابناک مازندران، استاندار مازندران سید محمود حسینی پور با بیان این که دشمن، پیام اقتدار ایران اسلامی را دریافت کرده است، گفت: شناسایی بازارهای هدف جدید در سایه تعامل مسئولان و صادرکنندگان، در دستور کار قرار گیرد. ‎

سید محمود حسینی پور در این مراسم، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: امروز روز مهمی است که مراسم تجلیل از فعالان جبهه اقتصادی را برگزار کردیم، تجلیل از کسانی که به‌عنوان خط‌ شکنان تحریم ظالمانه به‌ خصوص در طول سال‌های اخیر که شرایط متفاوت‌تر از قبل شد، ایستادگی کردند.

وی ضمن تقدیر از صادرکنندگان عرصه اقتصاد به‌ ویژه در بخش صنعت و کشاورزی، گفت: این دو حوزه از مهم‌ترین عرصه‌های اقتصادی استان هستند، در شرایط فعلی باید بدانیم که موضوع صادرات چه ارزشی در کشور و استان دارد.

حسینی پور افزود: طبیعتا در دنیای امروز، امر صادرات در شمار موضوعات استرتژیک و مهم به‌شمار می‌آید، اینکه کشوری بتواند بازار اقتصاد کشورهای دیگر را در اختیار بگیرد این یک هنر مهم و اقتصادی است.

استاندار مازندران، تصریح کرد: امروز در دنیا بحث صادرات از روش‌های سنتی و منسوخ قدیم عبور کرده و در حوزه دیجیتال در حرکت است، ما نباید در این عرصه مسابقه مهم جهانی در موضوع صادرات از تکنولوژی‌های جدید و نوین عقب بمانیم.

حسینی پور، حرکت به سمت توسعه در بخش های دارای ظرفیت را یک ضرورت در دنیای اقتصادی امروز دانست و اضافه کرد: ایران اسلامی، کشوری با ظرفیت های بزرگ و استثنایی است و یکی از والاترین این ظرفیت ها، منابع انسانی و انسان های دوران ساز و بی بدیل است. سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از جمله مردان بزرگ ایران اسلامی بود که به دلیل عجز دشمنان در برابر عظمت آن شخصیت ممتاز، ایشان را در یک سفر دیپلماسی با قساوتمندانه ترین شکل آن به شهادت رساندند.

وی آمریکا را منشاء تروریسم در دنیا دانست و عنوان کرد: در طول این سال‌ها دیدیم که آن‌ها از ساختن داعش گرفته تا غیره چقدر در این حوزه تلاش کردند. سردارسلیمانی توسط کشوری که مدعی حقوق بشر در جهان است به شهادت رسید، این کشور نشان داد که در همه عرصه‌ها به دنبال تضعیف و ترور است، صادرات ما را هم ترور کردند، مبادلات بانکی ما که مهمترین ابزار صادرات است را بستند.

حسینی پور با اشاره به اینکه در مکتب حاج قاسم سلیمانی چیزی به‌نام "نمی‌توانیم" وجود نداشت، تاکید کرد: تنها چیزی که حاج قاسم سلیمانی را در جبهه مقاومت برتر از همه جریانات نظامی منطقه در صدر قرار داد این بود که سردار دل‌ها برای پیشرفت همه حوزه ها از جمله حوزه های اقتصادی اهتمام ویژه داشت.

استاندار مازندران اضافه کرد: حاج قاسم سلیمانی فرماندهی جنگ اقتصادی را برعهده داشتند.   

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار