معاون امور مجلس رئیس جمهور افزود: شهید سلیمانی سرباز ولایت بود و در این مسیر جان خود را نیز تقدیم کرد و بسیاری از زوایای زندگی این شهید بزرگوار هنوز ناشناخته مانده است.
کد خبر: ۱۰۲۰۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶ 06 January 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: «سید محمد حسینی»، شب گذشته (چهارشنبه 15 دی) در آئین سوگواری شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) که در حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شیراز برگزار شد، گفت: شهید سردار سلیمانی، مالک اشتر زمان است و باید وی را به جهانیان معرفی کنیم.

معاون امور مجلس رئیس جمهور افزود: شهید سلیمانی سرباز ولایت بود و در این مسیر جان خود را نیز تقدیم کرد و بسیاری از زوایای زندگی این شهید بزرگوار هنوز ناشناخته مانده است.

وی اضافه کرد: با معرفی زوایای ناشناخته زندگی شهید سلیمانی به نسل جوان در جامعه شاهد کسب نتایج مطلوبی خواهیم بود و موجب می شود بهتر بتوانیم در مسیر ولایت گام برداریم.

 

حسینی تاکید کرد: زندگی سردار سلیمانی باید به عنوان یک راه، یک مدرسه و یک‌ مکتب دنبال شود و این شهید بزرگ 41 در سنگر جهاد و شهادت به دفاع از کشور پرداخت و همواره به کمک مظلومان می شتافت و توانمندی نظامی، تعاملات اجتماعی و مذهبی وی باعث شد تا سردار و محبوب دلها شود.

وی ادامه داد: اخلاص و ولایتمداری از خصوصیات بارز شهید سلیمانی بود و بدون هیچ چشم داشتی با رشادت، شجاعت و بینش شهادت طلبی جان خود را در طبق اخلاص گذاشت.

معاون امور مجلس رئیس جمهور با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: حضرت زهرا (س) در نظر پیامبر اسلام جایگاه بلندی داشت و بزرگان و صاحب نظران از آیات قرآن الهام گرفتند و در وصف ایشان سخنان و اشعار قابل توجهی داشته ‌ان و حضرت زهرا (س) همواره الگو بوده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به خسارات سیل در مناطق جنوبی کشور از جمله فارس اشاره کرد و گفت: دولت برای رسیدگی به مشکلات مردم این مناطق هماهنگی های لازم را انجام داده است و نمایندگان رئیس‌ جمهور به استان های سیل زده سفر کرده اند تا به مشکلات مردمی رسیدگی کنند.

خاطر نشان می شود، این مراسم با عطر حضور پیکرهای مطهر شهدای دفاع مقدس تازه تفحص شده همراه بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار