مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از محکومیت 22 میلیارد و 800 میلیون ریالی برای متهمان دو پرونده خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۲۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷ 12 January 2022

تابناک فارس به نقل از  اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، غلامرضا سالاری گفت: در پی گزارش بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت در مورد احتکار مقادیر زیادی کود شیمیایی در یک واحد صنفی واقع در شهر شیراز، پرونده ای برای بررسی موضوع در تعزیرات حکومتی تشکیل و در بررسی ها مشخص شده که متصدی این واحد صنفی بیش از 800 کیسه کود از نوع اوره و دی آمونیوم را در واحد صنفی خود احتکار کرده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: با توجه به محرز شدن تخلف و قصد سواستفاده فرد متخلف از وضعیت بازار، حکم به عرضه کودهای مکشوفه در شبکه رسمی و جریمه 2 میلیارد و 800 میلیون ریالی متهم صادر شد.
سالاری همچنین از رسیدگی به پرونده قاچاق سوخت خبر داد و اظهار داشت: پیرو دریافت اطلاعاتی مبنی بر حمل کالای قاچاق توسط یک تانکر مخصوص حمل گاز در حومه شهرستان شیراز، مامورین پلیس امنیت اقتصادی اقدام به شناسایی و توقیف این خودرو کردند.
وی ادامه داد : با دستگیری راننده تریلی، پرونده در شعبه هفتم تعزایرت حکومتی رسیدگی و نهایتا با تلاش ماموران مالک اصلی محموله بازداشت و با توجه به احراز قاچاق سوخت مکشوفه، به ضبط محموله و پرداخت 20 میلیارد ریالی جریمه محکوم شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار