مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: امدادگران و نجات گران این جمعیت در شش ماهه نخست سال جاری چهار هزار و ۶۲ عملیات امداد و نجات انجام دادند.
کد خبر: ۱۰۲۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰ 28 September 2015
به گزارش تابناک مازندران ، به نقل از روابط عمومی هلال احمر مازندران، مهدی ولی پور، بابیان اینکه خدمات موردنیاز به ۲۷ هزار و ۸۷۵ نفراز مصدومان و متاثرین از حوادث مختلف ارائه‌شده است، گفت: از این تعداد هزار و ۶۵ مورد مربوط به عملیات امداد و نجات جاده‌ای، ۴۷۶ فقره مربوط به امداد و نجات شهری، ۱۹۵ مورد مربوط به عملیات امداد و نجات ساحلی و دریایی، چهار مورد مربوط به حوادث برف و کولاک، ۳۲ فقره مربوط به سیل و آب‌گرفتگی، ۱۰ مورد مربوط به حوادث صنعتی و کارگاهی و ۷۲ مورد مربوط عملیات امدادونجات کوهستان است.
ولی پور تصریح کرد: همچنین اجرای ۱۷ فقره عملیات اطفای حریق در اراضی جنگلی و مراتع، ۴ فقره عملیات امداد در رانش زمین، دو فقره عملیات مربوط به ریزش آوار، دو مورد نیز مربوط به ارائه خدمات مناسبتی و همچنین دو هزار و ۱۸۲ مورد نیز ارائه خدمات لازم به مراجعین پایگاه‌های امداد و نجات از دیگر خدمات جمعیت هلال احمر استان در۶ماهه نخست سال جاری بوده است.
وی افزود: در یک مورد هم از ظرفیت بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر برای اجرای عملیات امدادونجات استفاده شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خاطرنشان کرد؛ انتقال هزار و ۷۸۸ نفر از مصدومان به مراکز درمانی، ارائه خدمات اسکان اضطراری به هزار و ۲۶۸ نفر و ارائه خدمات درمان سرپایی و کمک‌های اولیه به ۲۵ هزار و ۴۰۷ نفر ازجمله خدمات جمعیت هلال احمر استان در۶ماهه نخست سال گذشته بوده است.
وی گفت:در این عملیات بیش از ۱۹ هزار و ۱۲۷ نفر روز امدادگر و نجات گر در قالب پنج هزار و  ۵۳۴ گروه مجهز امدادی با به‌کارگیری دو هزار و ۳۲۲ دستگاه روز آمبولانس و خودروی امدادی مشارکت داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار