رئیس ستاد مبارزه با بازی‌های غیرمجاز رایانه‌ای از جمع‌آوری بیش ۵۵ هزار بازی‌ رایانه‌ای غیرمجاز در تهران و طی رصد شش ماهه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳ 28 September 2015
خسرو کردمیهن  اظهار داشت: از ابتدای سال 94 طرحی را با عنوان پاکسازی بازار بازی‌های رایانه‌ای از بازی‌های غیرمجاز آغاز کردیم که تا به حال با گذشت 6 ماه از آن به موفقیت‌های خوبی دست یافته و هدف اصلی آن حمایت از بازی‌های تولید داخل است.
وی ادامه داد: در این طرح طی 6 ماهه نخست امسال، تعداد یکهزار و 500 مرکز توزیع بازی‌های رایانه‌ای در تهران در 4 هزار و 484 مورد بازرسی شدند و در مجموع 55 هزار و 506 بازی رایانه‌ای غیرمجاز از این مراکز جمع‌آوری شد.
رئیس ستاد مبارزه با بازی‌های غیرمجاز رایانه‌ای، گفت:‌ همچنین در مدت مذکور بالغ بر 2 میلیون و 700 هزار هولوگرام با نظارت ستاد مربوطه بر بازی‌های رایانه‌ای مجاز الصاق شد ضمن اینکه تعداد 181 گیم‌نت نیز در 34 مرحله مورد بازرسی قرار گرفته است.
وی افزود: این عملیات در پنج مرکز استان با تشکیل ستادهای استانی انجام و طی آن 54 هزار و 976 بازی غیرمجاز جمع‌آوری شده است که البته تعداد محدودی از مراکز توزیع‌ بازی‌ها رصد شدند و جمع‌آوری این تعداد بازی از مراکز معدود نگران‌کننده است.
کردمیهن با اشاره به لزوم ادامه این اقدام به ویژه در شهرستان‌ها گفت: وضعیت بازار بازی‌های رایانه‌ای در شهرستان‌ها نسیبت به تهران وخیم‌تر است چراکه در بازرسی‌ها به عینه مشاهده می‌شد که بازی‌های غیرمجاز پشت ویترین مغازه‌ها به نمایش گذاشته شده بودند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار