معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار همدان گفت: سال آینده تمام پل ‎های عابر پیاده شهر همدان مکانیزه می ‎شوند و در این راستا ۷۰ میلیارد ریال اعتبار در بودجه شهرداری همدان پیش ‎بینی شده است.
کد خبر: ۱۰۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰ 04 March 2015

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار همدان گفت: سال آینده تمام پل های عابر پیاده شهر همدان مکانیزه می شوند و در این راستا ۷۰ میلیارد ریال اعتبار در بودجه شهرداری همدان پیش بینی شده است.

به گزارش تسنیم؛ عباس صوفی گفت: ساخت پل‌ های عابر پیاده برای افزایش ایمنی و تأمین سلامت عابران پیاده است که در معابر عریض که تردد از خیابان ها حادثه خیر و منجر به تصادفات می شود، عملیاتی شده است که متأسفانه مردم از این سازه‌ ها کمتر استفاده می کنند.

وی توجه به ارتقای فرهنگ ترافیکی و فرهنگ سازی در استفاده مردم از پل‌ های عابر پیاده را امری قابل توجه دانست و افزود: به منظور بهره مندی بیشتر و تأمین رفاه حال شهروندان مکانیزه شدن پل های عابر پیاده شهر در دستور کار شهرداری همدان قرار گرفته است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان تصریح کرد: اکنون ۲۰ پل عابر پیاده در نقاط مختلف شهر همدان وجود دارد که تنها هفت مورد از این سازه‌‏ها مجهز به پله برقی مکانیزه شدهاند.

وی گفت: برای خرید ۱۸ دستگاه پله برقی و ۱۴ دستگاه آسانسور برای پل‌ های عابر پیاده همدان با پیمانکار مربوطه قرارداد منعقد شده است که به زودی عملیاتی می ‌شود.

صوفی تأکید کرد: سال آینده تمام پل های عابر پیاده شهر همدان مکانیزه می شوند و در این راستا ۷۰ میلیارد ریال اعتبار در بودجه شهرداری همدان به منظور نصب آسانسور و پله برقی برای این پل ها پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اصلاح مهندسی و ترافیکی معابر شهر همدان بیان کرد: ۲۰ نقطه حادثه خیز در شهر همدان که عمده ترین تصادفات جرحی و فوتی در آن نقاط رخ می داد، با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی شناسایی شده است که ۱۸ مورد از این نقاط با اصلاح مهندسی ایمن شدند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان عنوان کرد: همچنین به منظور رفع معضل ترافیک و گره‏‌های ترافیکی در میا دین و تقاطع های پر تردد شهر ساخت تقاطع های غیر همسطح مورد توجه قرار گرفته است به طوری که با احداث پل های رو گذر در چهارراه خواجه رشید و چهارراه تختی شاهد ترافیک روانی هستیم

وی ابراز کرد: با عنایت شورای شهر همدان سال آینده در مباحث ترافیکی شهر همدان و اجرای پروژههای تأثیرگذار افزایش بودجه قابل توجهی برای شهرداری همدان پیش بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار