مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان از حضور 3 هزار و 500 نفر در سومین آزمون سراسری طرح تربیت حافظان قرآن کریم در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱ 04 March 2015

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان از حضور 3 هزار و 500 نفر در سومین آزمون سراسری طرح تربیت حافظان قرآن کریم در استان همدان خبر داد.

 به گزارش ایکنا؛ حجت ‌الاسلام رضا حاجی ‌زین ‌العابدینی  گفت: 3 هزار و 500 نفر در سومین دوره آزمون سراسری طرح تربیت حافظان قرآن کریم در استان شرکت می ‌کنند.

وی زمان برگزاری این آزمون را 15 اسفندماه اعلام کرد و هدف از آن را طرح تربیت حافظان قرآن کریم دانست.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان افزود: این طرح بر اساس منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت بیش از 10 میلیون حافظ قرآن کریم در کشور انجام می ‌شود.

وی با بیان اینکه سازمان اوقاف تربیت یک میلیون حافظ قرآن را بر عهده گرفته است، اظهار کرد: برگزاری طرح تربیت حافظان قرآن کریم بر اساس این مهم صورت گرفته و این طرح در هر استان با توجه به سهمیه واگذار شده به آن اجرا می ‌شود.

حاجی ‌زین ‌العابدینی تصریح کرد: افراد ثبت نام شده در کلاس‌ها، بعد از گذراندن دوره‌ها باید در دو مرحله آزمون شفاهی و کتبی شرکت کنند.

وی گفت: آزمون کتبی طرح تربیت حافظان قرآن کریم امسال در روز جمعه 15 اسفند ماه همزمان با سراسر کشور در استان همدان نیز برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف همدان با بیان اینکه این آزمون ساعت 8 صبح برگزار خواهد شد، در خصوص محل‌ های برگزاری این آزمون گفت: در شهرستان همدان دبیرستان شهید حاجی ‌بابایی ، در ملایر دانشگاه پیام نور، در نهاوند مصلای نماز جمعه، در تویسرکان مدرسه شهید بهشتی، در کبودراهنگ برادران در اداره اوقاف و خواهران در حوزه مقاومت حضرت زهرا(س)، در اسدآباد دارالقرآن کریم شهید وارسته، در شهرستان بهار حسینیه حضرت اباالفضل(ع) و در رزن دارالقرآن کریم جوادالائمه (ع) تعیین شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار