رویداد «44+» روایتی از اشک‌ها و لبخندهای تاریخ انقلاب اسلامی در ۴۳ سال گذشته است که از 12 بهمن ماه در خانه انقلاب برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۲۵۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹ 29 January 2022
معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از برگزاری رویداد "۴۴+" به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال مخاطبین این برنامه هستند.

سعید امامی اظهار کرد: رویداد "۴۴+" جشن تولد انقلاب اسلامی به مناسبت ورود به چهل و چهار سالگی است.

وی با بیان اینکه این ویژه برنامه برای دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم طراحی شده است، افزود: نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال می‌توانند هفت شب در خانه انقلاب اسلامی و ولایت واقع در خیابان جامی به تماشای این رویداد بنشینند.

وی ادامه داد: "۴۴+" از 12 تا 18 بهمن‌ماه هر شب در شش سانس اجرا می‌شود که در مجموع شامل ۴۲ اجرا خواهد بود.

وی با اشاره به جزئیات این برنامه گفت: این رویداد برنامه‌ای ترکیبی شامل صوت، نور، تصویر، افکت‌های تصویری و نمایش سایه بوده که به سیر تاریخی انقلاب اسلامی از شروع نهضت تا رویدادهای مهم سال‌های اخیر می‌پردازد و در واقع روایتی از اشک‌ها و لبخندهای تاریخ انقلاب اسلامی در ۴۳ سال گذشته است.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: این رویداد به همت اداره رویدادهای اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با همکاری خانه انقلاب اسلامی و ولایت برنامه ریزی شده است.

امامی با اشاره به فراهم شدن فرصت حضور دانش‌آموزان در این رویداد اظهار داشت: نیمی از سانس‌های این رویداد شامل ۲۱ برنامه توسط سازمان بسیج دانش‌آموزی برنامه ریزی شده که در ساعات صبح ویژه دانش‌آموزان مدارس اجرا می شود و مخاطبان سایر سانس‌ها نیز با هماهنگی ستاد جبهه فرهنگی انقلاب و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در برنامه حضور پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه حضور در این رویداد رایگان است، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان و مجموعه‌های فرهنگی برای رزرو و دریافت بلیط این رویداد می توانند با شماره 33387535 و 09334789340 تماس حاصل کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :