ضمن رعایت هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را سریعا به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.
کد خبر: ۱۰۲۵۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷ 31 January 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران شرق تا غرب مازندران در مورخه 11/11/1400 تقدیم حضورتان می گردد .

 

دستگيري سارق کابل برق در بابل 
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگيري سارق سیم و کابل برق با 12 فقره سرقت خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدزمان "شالیکار" در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع سرقت هاي متعدد سیم و کابل برق در حوزه استحفاظی لاله آباد این شهرستان، بررسي موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وي تصريح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران پاسگاه انتظامی لاله آباد با انجام بررسی های همه جانبه و انجام گشت های شبانه روزي سارق را شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه وی را دستگیر کردند.
سرهنگ شالیکار، افزود: متهم در بازجويي هاي به عمل آمده به 12 فقره سرقت سم و کابل برق از شبکه های توزیع در محدوده شهر بابل اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل در پايان بر توجه و رعايت مردم به هشدارها و توصيه‌هاي پليس در پيشگيري از سرقت تاكيد كرد و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

---------------------------------------------

کشف 9 فقره سرقت منزل و مغازه در بهشهر 
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری 3 سارق حرفه ای منزل ومغازه با 9 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 
سرهنگ "حسن عنایتی گنجی " در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و مغازه در سطح شهرستان ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت .
وی افزود: در این رابطه ماموران با تلاش های شبانه روزی و انجام اقدامات اطلاعاتی و تحت نظر قرار دادن سارقان سابقه دار در نهایت 3 سارق حرفه ای را دراین خصوص شناسایی و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند .
سرهنگ عنایتی گنجی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی پس از روبه رو شدن با ادله محکم پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند و به 9 فقره سرقت لوازم منزل و مغازه در سطح شهرستان اقرار کردند.
وی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی ازشهروندان خواست ضمن رعايت هشدارهای پلیسی، از قفل بودن درب منزل در هنگام خروج مطمئن شده و از نگهداري زیور آلات و وجوه مازدا داخل منزل خودداری کنند.
فرمانده انتظامی بهشهر در خاتمه از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را سریعا به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

---------------------------------------------

سارق حرفه ای در رامسر دستگیر شد 
فرمانده انتظامي شهرستان رامسر، از دستگيري سارق حرفه ای مغازه و اماکن خصوصي با 11 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "سید جلیل نبوی"، در تشریح این خبر گفت: در پي وقوع سرقت های متعدد مغازه و اماکن خصوصي در سطح شهر رامسر، دستگيري سارق يا سارقان در دستور كار ماموران پاسگاه انتظامی سخت سر قرار گرفت.
وی، افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی سارق را که دارای چندین مورد سرقت در این شهرستان نیز بوده شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان رامسر در ادامه اظهار داشت: این سارق حرفه ای در بازجویی های به عمل آمده به 11 فقره سرقت مغازه واماکن خصوصی اعتراف کرد .
سرهنگ نبوی همچنین اظهار داشت: در ادامه رسیدگی به پرونده 5 مالخر نیز دستگیر و مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از آنان کشف شد.
وی در پایان با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: نسبت به نصب تجهیزات ضد سرقت در مغازه و محل کسب خود اقدام و هرگونه موارد مشکوک را به پلیس 110 اعلام کنند.

---------------------------------------------

مخلان نظم و امنیت عمومی در نوشهر زمینگیر شدند 
فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از دستگیری 6 نفر از از اراذل و اوباش متواري و تحت تعقيب مرجع قضائي در این شهرستان خبر داد. 
سرهنگ "اکبر درویشی" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پی ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان و درگیری خیابانی توسط 6 نفر از اراذل و اوباش منطقه در این شهرستان موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت .
سرهنگ درویشی تصريح كرد: متهمان که دارای سابقه شرارت، تیراندازی، مزاحمت برای نوامیس مردم و نراع های دسته جمعی در این شهرستان نیز بودند، پس از وقوع این درگیری از محل متواری شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی محل اختفای متهمان شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی در عملیاتی ضربتی به دام افتادند .
درویشی در ادامه خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشكيل پرونده برای سير مراحل قانوني به مرجع قضائی معرفي شد .
فرمانده انتظامی نوشهر در خاتمه به مخلان نظم و امنیت عمومی و کسانی که بخواهند امنیت مردم را خدشه دار کننده هشدار داد: پلیس با این گونه افراد برابر قانون به شدت برخورد خواهد کرد و در اين مسير از هيچ تلاش و كوششي دريغ نخواهد ورزید .

---------------------------------------------

کشف 2 قطعه عقاب شکاری در "میاندورود" 
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از کشف 2 قطعه عقاب شکاری در یکی از منازل مسکونی این شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ"مجید باقری " در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران پاسگاه انتظامی گهرباران از نگهداری غیر مجاز 2 قطعه عقاب در منزل مسکونی فردی در این شهرستان با خبر شدند.
وی افزود: در ادامه تحقیقات به عمل آمده منزل متهم شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی، در بازرسی از منزل مذکور 2 دو قطعه عقاب شکاری کشف شد.
سرهنگ باقری با اشاره به تحویل پرندگان کشف شده به اداره محیط زیست شهرستان خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود در پايان از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به قاچاق و سوء استفاده افراد سودجو و فرصت طلب را از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110با پليس در ميان بگذارند .

---------------------------------------------

سارق باغات و مزارع کشاورزی در سیمرغ دستگیر شد 
فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ از دستگيري سارق باغات و مزارع کشاورزی با 5 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین اسدی" با اعلام این خبر، بیان داشت : در پی وقوع چندین فقره سرقت از باغات و مزارع کشاورزی در این شهرستان ، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وي، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه سارق را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
سرهنگ اسدی ، تصريح کرد:متهم در بازجویی ها به 5 فقره سرقت از مزارع و باغات کشاورزی این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ در پایان با اشاره به اینکه برقراری امنیت پایدار در جامعه نیازمند مشارکت همگانی با پلیس است، از شهروندان خواست : اطلاعات و اخبار خود در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را سريعاً از طريق تلفن 110 با پليس در ميان بگذارند.

---------------------------------------------

آزاد سازی 1500 متر از اراضی ساحلی شهرستان نور 
فرمانده انتظامی نور از آزادسازی 1500متر مربع از اراضی ساحلی این شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی داداش تبار" با اعلام این خبر، بیان داشت: در پی تصرف غیر قانونی اراضی ساحلی دریا از سوی افرادی سودجو در "رستمرود" موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی از شناسایی زمین های ساحلی که در تصرف افراد سودجو قرار گرفته بود خبر داد و افزود: پس از هماهنگی قضائی و با همکاری نماینده اداره منابع طبیعی نور، در یک اقدام عملیاتی موانع و بناهای ایجاد شده در آن تخریب شد .
سرهنگ داداش تبار با اشاره به رفع تصرف 1500مترمربع از سواحل شهرستان در این عملیات، گفت: هرگونه تغییر کاربری باید بر اساس هماهنگی با ادارات ذیربط صورت گیرد.
داداش تبار در خاتمه با بیان این که در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و افراد فرصت طلب به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی قاطعانه با متخلفان و افراد سودجو برخورد و در اجرای احکام قضائی بدون فوت وقت عمل خواهد کرد.

---------------------------------------------

توقیف موتورسیکلت قاچاق در محمودآباد 
فرمانده انتظامی محمودآباد از توقیف موتورسنگین قاچاق 5 میلیاردی در آن شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمودحسین زاده" در تشریح این خبر، اظهار داشت: به منظور برقراری نظم و امنیت اجتماعی، طرح عملیاتی برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف و مزاحم در دستور کار ماموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد با اشاره به انجام اقدامات اطلاعاتی، افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس آگاهی شهرستان یک دستگاه موتورسیکلت سنگین خارجی "1300 سی سی " فاقد مدارک قانونی را شناسایی و متوقف کردند.
وی ارزش این موتورسیکلت توقیف شده را براساس نظر کارشناسان 5 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: موتورسیکلت مذکور به پارکینگ منتقل و راکب آن نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ حسین زاده در پایان تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در کمترین زمان ممکن موضوع را به پلیس 110 اطلاع دهند. خبرنگارخبرگزاری تابناک مازندران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار