رییس هیات کشتی استان قم گفت: فدراسیون کشتی کشورمان موافقت کتبی و رسمی خود را برای میزبانی مجدد شهر قم در جام بین المللی یادگار امام(ره) قم اعلام کرده است.
کد خبر: ۱۰۲۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۲ 28 September 2015
به گزارش تابناک قم، محسن حلوایی ابراز داشت: هزینه برگزاری این رقابت ها به صورت مشترک توسط فدراسیون کشتی و استان قم تامین خواهد شد و فدراسیون مبلغ دو میلیارد ریال برای این مسابقات در نظر گرفته است. 

وی بیان داشت: چهار میلیارد ریال نیز باید برای برگزاری رقابت ها از دستگاه های استان قم تامین شود.

وی ادامه داد: با توجه به این که اسپانسر توانمندی در استان قم وجود ندارد روی کمک های دولتی از استانداری، اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری قم برای تامین هزینه مالی مسابقات حساب کرده ایم.

رییس هیات کشتی استان قم افزود: 20 تیم در مجموع رشته های آزاد و فرنگی در مسابقات امسال جام بین المللی یادگار امام(ره) حاضر می شوند، این در حالی است که در سال گذشته 23 تیم آزاد و فرنگی در مسابقات حضور یافته بودند.

وی ابراز داشت: این مسابقات از 12 اسفندماه به مدت چهار روز در سالن ورزشی شهید حیدریان قم برگزار خواهد شد.

حلوایی یادآور شد: تاکنون 12 دوره از مسابقات جام یادگار امام(ره) برگزار شده است که دوره های اول تا نهم آن در شهر قم، دو دوره در تهران و یک دوره از آن در مشهد برگزار شده است.

وی افزود: این مسابقات در تقویم فدراسیون بین المللی کشتی(فیلا) ثبت شده است و نماینده این فدراسیون نیز در آن حاضر خواهد شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار