معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از کشف بالغ بر ۲۵ تن روغن خوراکی غیربهداشتی در اطراف شهر شیراز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۶۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹ 01 February 2022

تابناک فارس به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس سرهنگ کاووس محمدی اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از خبری مبنی بر تهیه و توزیع روغن‌های خوراکی غیر بهداشتی در اطراف شهر شیراز مطلع شدند.

وی افزود: بلافاصله مأموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری عوامل یگان امداد شهرستان شیراز، ضمن هماهنگی با مقام قضایی به مکان مورد نظر که محل نگهداری دام و علوفه بود، اعزام شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس گفت: در بررسی‌های تکمیلی و تحقیقات همه جانبه مشخص شد اشخاصی با جمع‌آوری روغن‌های خوراکی با برندهای مختلف از فروشگاه‌های عرضه عمده روغن و با قیمت مناسب، آنها را به این مکان انتقال می‌داده‌اند.

سرهنگ محمدی افزود: این اشخاص سودجو روغن‌های خوراکی جمع‌آوری شده را در ظرف‌های 20 لیتری مخصوص و با یک برند معروف مربوط به یکی از استان‌های جنوبی کشور و با شرایط کاملا" غیر بهداشتی تخلیه و سپس با قیمت بیشتر به بازار عرضه می‌کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در این راستا بالغ بر 25 تن روغن خوراکی غیر بهداشتی از آن مکان کشف و در این باره یک متهم اصلی و 7 کارگر که در آن مکان مشغول فعالیت بودند دستگیر شدند، تصریح کرد: 2 تن دیگر از متهمان اصلی این پرونده نیز متواری هستند که تلاش برای شناسایی و دستگیری آنان ادامه دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: کسانی که بخواهند به هر نحوی آرامش، آسایش و سلامت مردم را به مخاطره بیندازند، با برخورد قاطعانه و قانونی مأموران پلیس مواجه خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار