امام جمعه امیرکلا:
احیای نمازجمعه از دستاوردهای دینی انقلاب بود /فضای مجازی ما رها شده هست و هیچ نظارتی صورت نمیگیرد
کد خبر: ۱۰۲۶۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷ 02 February 2022

به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام بابائیان «امام جمعه امیرکلا» در نشست خبری با اصحاب رسانه بمناسبت ایام دهه مبارک فجر اظهار داشت :اگر مردم نبودند این انقلاب نبود و تداوم هم پیدا نمیکرد، نقش اسلام نباید نادیده گرفته شود و مغفول واقع شود، حقیقتا قرآن و اهل بیت نقش مهمی در تداوم و استحکام انقلاب نقش داشتند.

دین و سیاست یک ارتباط ناگسستنی با هم را دارند و مردم ما خود را مسئول می دانند که در سیاست، تصمیم گیری ها دخالت کنند.

وی افزود:اصل همیشه مردم هستند، خداوند پیغمبران را برای مردم فرستاد، آن‌ چرا که این انقلاب را دوام و استحکام دهد پایبندی به اسلام و حضور مردم در تمام صحنه ها نظام و انقلاب است.

مسئولین بدون مردم هیچ هستند مسئولین خدمتگذار مردم هستند، مردم ما در ۲۲ بهمن امسال ثابت خواهند کرد که به انقلاب وفادارند و بیعت با رهبری را نخواهند شکست و در تمام صحنه‌ها حضور پر رنگ خواهند داشت.

وی ادامه داد:۲۲ بهمن رفراندوم به نفع نظام است و یک نهی بزرگ به آمریکا و مستکبرین است.

یکی از نگرانی‌های مسئولین، اشرافی‌گری آنهاست اوایل انقلاب داشتیم یک وزیر با دوچرخه میرفت به نمازجمعه، مسئولین نباید به خود اجازه دهند که با رفتارهاشون خدمات نظام و انقلاب را کم رنگ کنند.

امام جمعه امیرکلا خاطر نشان کرد:دشمن با جلوه دادن مشکلات اقتصادی مردم را ناامید می کنند و مسئولی که بذر ناامیدی را بر مردم بکارد این مسئول خائن به نظام و انقلاب است

در طول انقلاب اگر دولت ها تلاش بیشتر می‌کردند وضعیت معیشتی مردم به این شکل نبود.

وی افزود:انقلاب حرکت عظیمی را انجام داد، انقلاب آتش بر خرمن دشمنان نظام اسلامی گذاشت و وحشت بر دل دشمنان انداخت، خیلی از مستکبرین کشورهای معاند بارها گفتن این انقلاب پایدار نخواهد بود و بارها تهدید کردند و گفتند چهل سالگی را نمیگذاریم که جشن بگیرند.

حجت الاسلام بابائیان تصریح کرد:مسئولین ما تلاشی که برا نظام شد را نشان نمی‌دهند، همین سقوط رژیم طاقوت کم کاری نبود این یک دستاورد بزرگ این انقلاب و کشور ما بود، یک پاسبان در یک شهر بزرگ حکومت می‌کرد و مردم جرات نمی‌کردن حرفی بزنند.

فضای مجازی ما رها شده هست و هیچ نظارتی صورت نمیگیرد، از مسئول فضای مجازی گرفته تا رده های پایین.

وی افزود:از دستاوردهای دیگر انقلاب آزادی بیان و اندیشه و استقلال هست نظام جمهوری اسلامی حرف اول دنیا رو میزند
شکل گیری نهادهای انقلاب اسلامی از جمله سپاه، بسیج و ... از بتن انقلاب و مردم بود

خطیب جمعه های امیرکلا تاکید کرد:احیای نمازجمعه از دستاوردهای دینی انقلاب بود دشمن دنبال کم رنگ تر کردن همین امر هست نمازجمعه نمایش اقتدار شکوه انقلاب هست که همین امر را دشمن نمی پسندد، رسانه‌ها در تقویت نمازجمعه کم لطفی می کنند.

وی در پایان گفت:اگر میخواهیم این نظام اسلامی تداوم داشته باشد هم آسیب را بایستی شناسایی کرد و هم نقاط قوت را، آسیب انقلاب دوری از قرآن و اهل بیت است.

مهدی رفیعی خبرنگار تابناک بابل

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار