امام جمعه ایلام؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: رشادت ، مجاهدت و از خود گذشتگی شهدا کشور موجب شد پس از چهارده قرن پرچم اسلام برافراشته شود.
کد خبر: ۱۰۲۶۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸ 03 February 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار روز پنجشنبه در مراسم میهمانی لاله ها در گلزار شهدای علی الصالح ( ع) اظهار داشت: شهدای به خدا پیوستند و آنان در پیمان خود با خدا صادق بودند.

وی افزود: شهدا با رشادت و مجاهدت خود پس از چهارده قرن موجب شدند پرچم اسلام در این سرزمین به اهتزاز درآید و قانون خدا در این سرزمین اجرا شود.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: مقطع فعلی جای برای آزمون و خطا نیست و مسندنشین ناکارآمد در هر جایگاهی می تواند خسارت های جبران ناپذیری برای کشور داشته باشد، بنابراین باید تمامی افراد شایسته در جایگاه و مناصب مهم باشند.

کریمی تبار ادامه داد: شهدا به رهبر انقلاب لبیک گفتند و در بالاترین جایگاه معنوی قرار گرفتند و ما باید قدردان رشادت و جانفشانی ها آنان باشیم.

وی تاکید کرد: شهدا ، ستارگان تابناکی هستند که راه هدایت را به ما نشان دادند و موجب شدند کشور مسیر پیشرفت را در پیش گیرد.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: ما باید امانت دار خون شهدا، جانبازان و رزمندگان باشیم و همه مسوولان باید برای رضایت مردم تلاش کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار