رییس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان مطرح کرد.
رییس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه نکته مهم در بحث ترافیک، متوقف شدن از رده خارج کردن خودرو‌های فرسوده است، گفت: نمی‌توانیم بدون از رده خارج کردن خودرو‌های فرسوده فقط خودرو به شهر و خیابان‌ها تزریق کرده و خیابان‌ها را تبدیل به پارکینگ کنیم.
کد خبر: ۱۰۲۶۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰ 04 February 2022
رییس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه نکته مهم در بحث ترافیک، متوقف شدن از رده خارج کردن خودرو‌های فرسوده است، گفت: نمی‌توانیم بدون از رده خارج کردن خودرو‌های فرسوده فقط خودرو به شهر و خیابان‌ها تزریق کرده و خیابان‌ها را تبدیل به پارکینگ کنیم.

به گزارش تابناک همدان، مهدی حیدری در کمیسیون فنی و عمرانی با دو موضوع بررسی وضعیت مطالعات ترافیکی و نیازسنجی احداث زیرگذر در تقاطع غیرهمسطح بلوار بهشت، اظهار کرد: شهرداری همدان و معاونت امور زیربنایی، در اقدامی درست مطالعات امکان‌سنجی زیرگذر تقاطع بهشت را از شرکت مجری عملیات جدا کرد.

وی واگذاری مطالعات امکان‌سنجی تقاطع بهشت به شرکتی غیر از شرکت مجری در پروژه را اقدامی خوب دانست و گفت: مشاور طراح و مطالعه کننده طرح می‌تواند با فراغ بال بیشتر و بدون در نظر گرفتن مباحث حاشیه‌ای و سود و زیان خود به نیازسنجی اصلی و اصولی بپردازد.

رییس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: در حوزه ترافیک باید کار‌های بسیار دیگری از جمله کنارگذر شرقی و مدیریت تقاضا انجام دهیم که مکمل این اقدامات و طرح‌ها شود.

حیدری نکته مهم در بحث ترافیک را متوقف شدن از رده خارج کردن خودرو‌های فرسوده دانست و افزود: نمی‌توانیم بدون از رده خارج کردن خودرو‌های فرسوده فقط خودرو به شهر و خیابان‌ها تزریق کرده و خیابان‌ها را تبدیل به پارکینگ کنیم.

وی خواستار تعیین برنامه زمان‌بندی برای انجام مطالعات طرح توسط معاونت امور زیربنایی شهرداری شد و تصریح کرد: در مطالعات تنها به مباحث ترافیکی بسنده نشود و ملاحظات سازه‌ای نیز در نظر گرفته شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار