حجت الاسلام عادل حاجی پور در خطبه های نمازجمعه صفا شهر با انتقاد از انتقال سرمایه و عواید منابع معدنی شهرستان خرم‌بید به شهرستانها و استانهای همجوار اظهار کرد: فلسفه مطالبه گری ما، یک فلسفه منطقی است، چرا باید معادن و سرمایه های معدنی این شهر در شهرهای دیگر و استان‌های همجوار ایجاد اشتغال، درآمد پایدار کند، رونق، عمران و آبادانی در پی داشته باشد ولی خرم‌بید، رنج بیکاری و محرومیت و معضلات اجتماعی را تحمل کند.
کد خبر: ۱۰۲۶۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰ 05 February 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت الاسلام عادل حاجی پور در خطبه های نمازجمعه صفا شهر با انتقاد از انتقال سرمایه و عواید منابع معدنی شهرستان خرم‌بید به شهرستانها و استانهای همجوار اظهار کرد: فلسفه مطالبه گری ما، یک فلسفه منطقی است، چرا باید معادن و سرمایه های معدنی این شهر در شهرهای دیگر و استان‌های همجوار ایجاد اشتغال، درآمد پایدار کند، رونق، عمران و آبادانی در پی داشته باشد ولی خرم‌بید، رنج بیکاری و محرومیت و معضلات اجتماعی را تحمل کند.

وی با بیان اینکه برخی این حرفها را مخالفت با سرمایه گذاری و حمایت از سرمایه داران تلقی نکنند، تاکید کرد: بنده به عنوان امام جمعه این شهر دست سرمایه گذار با غیرت، دردمندو دغدغه‌مند را می بوسم و برای سرمایه‌گذاری در این شهر برای او فرش قرمز پهن می‌کنم.

امام جمعه صفاشهر تصریح کرد: گلایه مندی و نقد ما به سرمایه دار مرفه بی درد و بی دغدغه و بی تفاوت به دردهای جامعه و آسیب‌های مختلف در شهرستان خرم‌بید است.

حاجی پور متذکر شد: چرا باید فاصله طبقاتی در یک شهر کوچک اینقدر زیاد باشد و روز به روز افزایش پیدا کند.

او ادامه داد: چرا خرم‌بید فقط چوب شهرستان برخوردار را بخورد و از حداقل حقوق نسبت به این معادن برخوردار نباشد.

خطیب جمعه خرم‌بید تصریح کرد: هزینه درمان آسیب های اجتماعی شهر باید به دوش همین مجموعه هایی باشد که خود بخشی از بانیان ایجاد همین آسیب ها هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار