مدیرعامل شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت دهه فجر92 پروژه اصلاح، بهینه سازی و برق رسانی روستایی دراستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.
کد خبر: ۱۰۲۶۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰ 05 February 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، جمال معتمدی زاده گفت: به برکت انقلاب اسلامی 99 درصد از روستاهی استان از نعمت برق پایدار بهره مند می باشند و برق بخش کوچکی از روستاهای بالای 10 خانوار که به تازگی کد دارشدند در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: به مناسبت دهه فجرافزون بر92 پروژه اصلاح، بهینه سازی و برق رسانی روستایی درشهرستانهای کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه از این میزان 72 پروژه اصلاح، بهینه سازی و 20 پروژه برق رسانی روستایی است، تصریح کرد:20پروژه روستایی با اعتباری افزون بر201 میلیارد و 50 میلیون ریال افتتاح و کلنگ زنی می شود که از این میزان  12 پروژه  با اعتبار 111 میلیارد و 400 میلیون ریال افتتاح وبرای کلنگ زنی 8 پروژه نیز 89 میلیارد و 650 میلیون ریال هزینه پیش بینی شده است.

معتمدی زاده عنوان کرد: درایام پر فروغ دهه فجر72 پروژه اصلاح، احداث، توسعه، بهینه سازی، کاهش نرخ تلفات انرژی و روشنایی معابربا اعتبار یک هزارو 618 میلیارد و 765 میلیون ریال در شهرستانهای کهگیلویه وبویراحمد افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی گفت:از این تعداد پروژه عنوان شده 43 مورد با اعتباری افزون بر 529 میلیارد و 707 میلیون ریال افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمدخاطرنشان کرد: برای کلنگ زنی 29 پروژه دردهه فجر یک هزار و 89 میلیارد و 58 میلیون ریال هزینه پیش بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار