۴۵ طرح عمرانی و اقتصادی در هشتمین روز از ایام الله دهه فجر با حضور استاندار مرکزی و نماینده مردم، فراهان آشتیان، تفرش در فراهان بهره‌برداری و عملیات اجرایی برخی طرح‌ها آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۲۷۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۳ 08 February 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،استاندر مرکزی درجمع خبرنگاران گفت: ۷۵۰ طرح عمرانی، اقتصادی و فرهنگی در دهه فجر امسال در استان مرکزی بهره‌برداری شد.
فرزاد مخلص الامه افزود: فراهان تنها منطقه‌ای بود که در استان مرکزی فاقد اداره هواشناسی بود که امروز ساختمان هواسناسی آن افتتاح شد.
وی اظهارداشت: فراهان به عنوان قطب کشاورزی نیازمند به راه اندازی اداره هواشناسی بود که با تجهیزات پیشرفته بهره برداری شد.
استاندار مرکزی گفت: پنل خورشیدی، مسکن محرمان و طرح اقدام ملی از دیگر طرح های مهم شهرستان فراهان بود که افتتاح شد و مردم از خدمات آنها بهره‌مند می‌شوند.
نماینده مردم فراهان، تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای جاده فرمهین به قهاوند پیش بینی شده است.
ولی الله بیاتی افزود: در مقطعی گفته شد که بودجه این جاده ارتباطی حذف شده که صحیح نیست و اعتبار این طرح عمرانی مشخص شده است.
وی اظهارداشت: انتظار است در سفر هیات دولت به استان مرکزی فاز دوم برای دو بانده شدن این محور مصوب شود تا تحول در فراهان به وجود آید.
نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان فراهان قطب کشاورزی و دامداری است و باید کشاورزی سنتی در این خطه به صنعتی تبدیل شود که در این خصوص اقدامات انجام شده و مطالعاتی نیز صورت گرفته است.
بیاتی افزود: برای ایجاد گلخانه صنعتی در فراهان مذاکراتی با وزیر جهاد کشاورزی انجام شده تا تولیدات گلخانه‌ای توسعه یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار