شهردار اراک گفت: در صدد هستیم ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر را که بخش عمده آن فرسوده شده، نوسازی و بازسازی کنیم، بنابراین همزمان با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، در فاز نخست ۳۰ دستگاه از ۴۵ اتوبوس و میدل باس خریداری شده وامروز پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه از سمنان به شهر اراک منتقل شده تا با طی مراحل اداری و اجرایی به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اضافه شود.
کد خبر: ۱۰۲۷۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹ 10 February 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،دکتر علیرضا کریمی افزود: این تعداد اتوبوس از کارخانه خودروسازی عقاب‌افشان استان سمنان و با مصوبه شورای اسلامی شهر، با اعتباری بالغ بر ۱۶۲ میلیارد تومان از محل درآمد عوارض آلایندگی و تسهیلات بانکی خریداری و تزریق این تعداد اتوبوس و میدل باس مرهمی برای حمل و نقل عمومی است.
دکتر کریمی تاکید کرد: خرید این ۴۵ دستگاه اتوبوس و میدل باس یورو ۵ و با کمترین آلایندگی زیست محیطی، نشانه همدلی و همراهی اعضای شورای شهر و نتیجه تلاش و پیگیری‌های کارشناسان و مدیران مجموعه مدیریت شهری است.
وی با بیان اینکه برای خرید اتوبوس‌های جدید، همه در مجموعه مدیریت شهری اراک پای کار آمدند، افزود: هرکجا همدلی و همراهی همه مسئولان باشد می‌توانیم اهداف بزرگ را برای خدمت به مردم نشانه گرفته و برای افزایش رفاه حال آنها و توسعه شهر گام برداریم.
شهردار اراک یادآورشد: در حال حاضر ۸۳ دستگاه اتوبوس در این شهر فعال است که با اضافه شدن ۴۵ دستگاه جدید وضعیت قدری بهبود می‌یابد، عملیات تعمیر و بازسازی اتوبوس های قدیمی نیز در حال انجام است که با تعمیر مناسب وارد ناوگان می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار