سازمان زندان های ایلام پاسخ دهد؛
لازم است در راستای صیانت از حقوق زندانیان و همچنین حفاظت از جایگاه زندان ایلام در اسرع وقت به این موضوع رسیدگی ،چنانچه صحت دارد بامامورین خاطی برخورد و‌در غیر اینصورت با مدارک و مستندات به این ادعا پاسخ داده شود
کد خبر: ۱۰۲۸۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹ 11 February 2022

تابناک ایلام ::امروز رسانه های معاند در خبری به نقل از توییت آرش صادقی فعال سیاسی مدعی شده اند که روز گذشته زندانی سیاسی و امنیتی به نام خدیجه مهدی پور از سوی سه زندانی جرائم خشن مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفته است.

آنگونه که این رسانه نوشته است،این زندانی سیاسی به تحریک مسیولین زندان ایلام توسط سه زندانی جرائم خشن مورد ضرب و شتم قرار گرفته و متحمل جراحت از ناحیه چشم نیز شده اند.

به گفته رسانه ها ،زندانیان حمله کننده به این زندانی سیاسی تهدید کرده اند که از امروز آب خوش از گلوی این زندانی سیاسی پایین نخواهد رفت.

براساس قانون خانم خدیجه مهدی پور به جرم تبلیغ علیه نظام و توهین به مقام معظم رهبری به بیست ماه زندان محکوم شده است و‌باید محکومیت خود را سپری کند.

چنانچه لازم بود ایشان برابر با جرم ارتکابی علاوه بر تحمل بیست ماه زندانی به کتک کاری نیز محکوم شود ،این محکومیتا باید توسط اجرای احکام به اجرا گذاشته می شد نه اینکه با تحریک زندانیان خطرناک ،عملا حقوق انسانی یک زندانی زیر پا گذاشته شود.

ممکن است این مجرم مرتکب جرمی شده باشد که با اعتقادات مامورین زندان ، قاضی ،مامورین امنیتی و نگارنده این مطلب همخوانی نداشته باشد اما با این وجود قانون فصل الخطاب است.

قانون برای این مجرم سیاسی بیست ماه زندان در نظر گرفته است اما در حکم صادره قید نشده است زندان با اعمال شاقه!!

بنابراین با توجه به شناختی که از رافت اسلامی و رعایت حقوق انسانی از سوی مامورین زندان ایلام داریم ،بدیهی است چنین اخباری می تواند چهره زشتی از مامورین و مسیولین زندان ایلام ترسیم نماید. 

لازم است در راستای صیانت از حقوق زندانیان و همچنین حفاظت از جایگاه زندان ایلام در اسرع وقت به این موضوع رسیدگی ،چنانچه صحت دارد بامامورین خاطی برخورد و‌در غیر اینصورت با مدارک و مستندات به این ادعا پاسخ داده شود.

این رسانه در راستای عمل به رسالت خود و‌صیانت از حقوق مردم به این موضوع رسیدگی خواهد کرد ./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بهمن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
عالی بود درود بر شرف خودت و قلم با ارزش و متعهدت ...دقیقا حقوق یک زندانی در زندان بویژه زندانیان سیاسی در تمام دنیا محترم شمرده میشود و خدا کند این موضوع صحت نداشته باشد و زندان ایلام نیز به تعداد دیگری زندان بدنام کشور. اضافه نگردد ...واقفگعا زهی تاسف و یک موضوع زندانیان جرائم خشن که با این خانم درگیر شده اند ت سز زن بوده اند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار