همزمان با فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری اداره‌کل زندان‌های فارس و خیران و انجمن حمایت زندانیان شیراز، زمینه آزادی ۱۷ زندانی جرائم غیرعمد در شیراز فراهم شد.
کد خبر: ۱۰۲۸۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴ 11 February 2022

تابناک فارس به نقل از ایکنا:  همزمان با فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با همکاری اداره‌کل زندان‌های فارس و انجمن حمایت زندانیان شیراز و خیرانی که حتی حاضر به اطلاع‌رسانی نام خود نشده‌اند، زمینه آزادی ۱۷ زندانی در شیراز فراهم شد.

با مشارکت یکی از خیرین نیکوکار و با پرداخت ۷۶۷ میلیون ریال زمینه آزادی ۱۵ نفر از محکومین مالی فراهم شد. همچنین با همکاری دو نفر از نیک اندیشان شیرازی به مبلغ ۱۹۸ میلیون ریال و موسسه آموزشی به مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال زمینه آزادی ۲ زندانی فراهم شد.

محمود قربانی، مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز شامگاه پنج‌شنبه، ۲۱ بهمن در این رابطه گفت: همزمان با دهه پر فروغ فجر، این نیک‌اندیشان در مجموع بیش از یک میلیارد و دویست و نود میلیون ریال به حساب انجمن حمایت زندانیان شیراز واریز کردند که با این مبلغ زمینه آزادی ۱۷ زندانی فراهم شده است.

وی اظهار کرد: خیران می‌توانند کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به حساب بانک ملی ایران به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۷۸۹۰ به نام انجمن حمایت شیراز واریز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار