در عملیات ماموران انتظامی شهرستان ساوه سه نفر که با جعل عنوان مامور اقدام به اخاذی از شهروندان می کردند دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۲۸۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹ 12 February 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی ، سرهنگ "علی اکبر عیسی آبادی" افزود: با اعلام گزارشی به پلیس مبنی بر اخاذی سه نفرتحت عنوان مامور پلیس، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی یادآورشد: با آغاز تحقیقات ماموران انتظامی شهرستان، مشخص شد این افراد از عنوان مامور پلیس سوء استفاده و در نزديكي يكي از عوارضي ها قصد اخاذي از رانندگان را دارند که بلافاصله با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی، عملیات دستگیری و شناسایی آنها آغاز شد.
این مقام انتظامی ادامه داد: با سرعت عمل ماموران كلانتري ۲۰ نوبران این افراد شناسایی و قبل از عمل مجرمانه دستگیر و با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده به جعل عنوان مامور پلیس و قصد اخاذی از شهروندان اعتراف کردند كه در بازرسي از خودروی متهمان تعدادی آرم و علائم و البسه نظامي کشف شد .
سرهنگ عیسی آبادی با بیان این که متهمان این پرونده با دستور قضائی روانه زندان شدند، یادآورشد: شهروندان در مواجهه با ماموران و افرادی که خود را مامور ادارات و سازمان های دولتی معرفی می کنند حتما کارت شناسایی آنان رويت کرده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق سامانه ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار