سال تحصیلی جدید با ورود هزار و54 دانشجوی جدید در دانشگاه هرمزگان آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۲۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱ 29 September 2015
به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از خبرگزاری صداوسیما، رئیس دانشگاه هرمزگان گفت : 70 درصد دانشجویان جدید در مقطع کارشناسی و بقیه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تحصیل خواهند کرد.

شیخی افزود : با ورود دانشجویان جدید در سال تحصیلی جدید 7 هزار و 300 دانشجو در 98 رشته دانشگاه هرمزگان مشغول به تحصیل شدند.

رئیس دانشگاه هرمزگان گفت : از این شمار 35 رشته در مقطع کارشناسی ، 40 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و 23 رشته در مقطع دکتری است .

شیخی گفت: برنامه راهبردی دانشگاه در حال تدوین است که در این برنامه تلاش می شود متوازن با شرایط و ظرفیت های استان در بخش دریا ، صنعت و کشاورزی و معادن رشته دانشگاهی ایجاد شود.

وی گفت: در برنامه ششم توسعه نیز که برنامه دریا محور است با کمک مراکز دانشگاهی از ظرفیت های دریا در حل بحران آب ، حمل و نقل و آبزیان استفاده می شود.

استاندار هرمزگان نیز گفت: دانشجویان موتور محرکه توسعه کشور هستند که باید پس از فارغ التحصیلی به انسانی متعهد و متخصص برای جامعه تبدیل شوند.

جادری افزود: هرمزگان ظرفیت های و امکانات بی نظیری دارد که دانشجویان می توانند با کمک مراکز پزوهشی و پارک های علم و فناوری این فرصت ها را تبدیل به سرمایه کنند.

وی گفت: تلاش می شود هرمزگان به دو مرکز بزرگ ترانزیت و فناوری اطلاعات تبدیل شود و از این طریق با جذب افراد متخصص برای هزاران نفر شغل ایجاد می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار