دوشنبه 25 بهمن در شب میلاد امیرالمؤمنین(ع) بعد از نماز عشاء مراسم جشنی با سخنرانی حجت ‌الاسلام والمسلمین دارستانی و مداحی حسن شالبافان و سیدرضا تحویلدار به همراه اجرای سرود، تواشیح، شعرخوانی، مسابقه و اهدای متبرکات فاطمی در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۲۸۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹ 14 February 2022

به گزارش تابناک قم، مجالس جشن و سرور میلاد باسعادت امام علی بن ابی‌طالب(ع) از فردا شب در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می‌شود.

دوشنبه ۲۵ بهمن در شب میلاد امیرالمؤمنین(ع) بعد از نماز عشاء مراسم جشن با سخنرانی حجت ‌الاسلام والمسلمین سید احمد دارستانی و مداحی حسن شالبافان و سید رضا تحویلدار به همراه اجرای سرود، تواشیح، شعرخوانی، مسابقه و اهدای متبرکات فاطمی برگزار می شود.

سه شنبه همزمان با صبح میلاد حضرت علی(ع) مراسمی از ساعت ۱۰ صبح با مداحی نجفی و شیخ زاده و سخنرانی حجت ‌الاسلام والمسلمین میرمعینی در شبستان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد و ظهر نیز بعد از نماز عصر مولودی خوانی توسط حمزه علی‌پور انجام خواهد شد.

همچنین عصر میلاد امیرالمؤمنین(ع) از ساعت ۱۷ مراسمی با مداحی جواد برزگر و سخنرانی حجت ‌الاسلام والمسلمین رضایی اصفهانی در شبستان امام خمینی(ره) برپا خواهد بود.

سه شنبه شب همزمان با شام میلاد حضرت علی(ع) بعد از نماز عشاء دعای توسل توسط هیات جانبازان استان قم قرائت می شود و مراسمی با سخنرانی آیت الله مهدی شب زنده دار به همراه مداحی سید محسن بنی فاطمی و اجرای سرود، تواشیح، شعرخوانی، مسابقه و اهدای متبرکات فاطمی برگزار می شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار