پژوهشگران برخواری دستگاهی اکسیژن ساز بدون نیاز به کپسول و لوله کشی طراحی و تولید و نیاز بیمارستان‌ها را تامین کردند.
کد خبر: ۱۰۲۸۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵ 14 February 2022

مخترع و مدیر شرکت اکسیژن ساز گفت: این دستگاه بدون نیاز به جابجایی وحمل سخت با سهولت در جابجایی و طراحی متفاوت‌تر از دیگر دستگاه‌های اکسیژن ساز با تلاش پژوهشگران نخبه این شرکت در مدت سال طراحی وساخته شد.
بابک کاظمی افزود: تاکنون ۱۰ دستگاه در سه نمونه تولید ۵ لیتر، ۱۰ لیتر و ۱۵ لیتر اکسیژن در دقیقه ساخته شده و در بیمارستان‌ها به کارگرفته شده است.

وی گفت: این دستگاه اکسیژن ساز بدون لوله کشی در کنار تخت بیمار قرار می‌گیرد و همزمان دو بیمار می‌توانند از آن استفاده کنند وبه راحتی قابل جابه جایی به اتاق و بخش‌های دیگر است.
مخترع و مدیر شرکت اکسیژن ساز افزود: قرار است تا پایان سال این دستگاه اکسیژن ساز به دستگاه‌های نوار قلب، نوار مغز و فشار خون مجهز شود.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان برخوار گفت: در دو سال گذشته با شیوع بیماری کووید ۱۹، دستگاه اکسیژن ساز از نیاز‌های اصلی مراکز درمانی بود که تلاش خیران و نهاد‌های مختلف برای تامین آن شتاب گرفت.
دکتر حسن کمالی افزود: با توجه به حمل و نقل سخت کپسول‌های اکسیژن، نیاز هست از دستگاه‌های جدید که به صورت پرتابل و قابل حمل و جابه جایی هست تهیه و استفاده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار