مدیر کل هواشناسی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: براساس آخرین بررسی های هواشناسی سامانه بارشی طی امروز و فردا سبب بارش باران در سطح استان می گردد.
کد خبر: ۱۰۲۹۴۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶ 19 February 2022

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل داده‌های هواشناسی سامانه ای بارشی طی امروز و فردا جو منطقه را تحت تاثیر قرار داده و به تناوب سبب بارندگی و همراه با وزش باد و رعد و برق در سطح استان می گردد.

وی افزود: شرایط ناپایدار فردا یکشنبه به ویژه در نیمه شرقی و نواحی جنوبی استان از نمود بیشتری برخوردار بوده بارش علاوه بر ارتفاعات و گردنه ها ممکن است در نواحی سردسیر نیز به شکل رگبار برف مشاهده گردد.

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه ادامه داد: همچنین در روز یکشنبه احتمال رگبار پراکنده تگرگ به خصوص در مناطق سردسیر و کوهستانی و غبار آلود شدن هوا به ویژه در مناطق مرزی دور از انتظار نیست.

وی گفت: به دنبال این شرایط از روز دوشنبه تا پنج شنبه در حالی که میانگین دمای هوا به آرامی افزایش می یابد بارشی برای سطح استان نخواهیم داشت

دولتشاهی تاکید کرد: شایان ذکر است در روزهای جمعه و شنبه هفته آینده گذر موج ناپایدار دیگری از جو منطقه در بعضی ساعات شرایط را برای وقوع بارش هایی غالبا پراکنده در سطح استان فراهم خواهد کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار