دبیر مجمع مطالبه گران مردمی خراسان شمالی:
دبیر مجمع مطالبه گران مردمی خراسان شمالی با اشاره به تصمیم شورای شهر بجنورد در خصوص تبدیل پارک آفرینش به پارک ویژه بانوان، گفت: شورای شهر علل این تصمیم را شفاف اعلام کند.
کد خبر: ۱۰۲۹۴۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲ 19 February 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، میلاد حسین پور با اشاره به مطالبه جمعی از اهالی بجنورد نسبت به تصمیم شورای شهر در جانمایی پارک بانوان، اطهار کرد: شورای اسلامی شهر بجنورد طی یکی از تصمیمات اخیر خود نسبت به تغییر وضعیت پارک عمومی آفرینش، به پارک ویژه بانوان رأی داده که مورد انتقاداتی از سوی فعالان فضای مجازی واقع شده است.

 

وی با اشاره به اینکه منتقدین خواهان شفاف شدن فرایند این انتخاب شده اند، افزود: جانمایی پارک بانوان در یکی از اصلی ترین پارک‌های ورودی شهر بجنورد که طی سالیان مختلف محلی مناسب برای اسکان مسافران و زوار عبوری از بجنورد بوده، تاکنون شفاف نشده است.

 

دبیر مجمع مطالبه گران مردمی خراسان شمالی ادامه داد: چنین اقداماتی که نیاز به بررسی‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی دارد، علی القاعده نیازمند کار کارشناسی و پژوهشی علمی بوده که باید برای شهروندان شفاف سازی شود.

 

وی تصریح کرد: سوابق اقدامات این چنینی در شورا شهر و شهرداری بجنورد به عنوان آینه عبرتی هستند تا از تکرار تجارب ناموفق پیشین جلوگیری شود.

 

حسین پور طرح بی سرانجام استخر بش قارداش یا اجرای مسیر دوچرخه سواری بجنورد را از جمله تجارب و عبرت‌های تصمیمات شورای شهر در دوران پیشین برشمرد و گفت: شفاف سازی در عرصه تصمیمات مختلف می‌تواند باعث افزایش مشارکت مردمی در اجرای طرح‌های فرهنگی و همچنین اقناع سازی عمومی در برابر نارضایتی شهروندان دانست.

 

وی در انتها با تاکید مجدد بر لزوم شفافیت مسیر تصمیم گیری تبدیل پارک آفرینش به پارک بانوان خاطرنشان کرد: شفاف سازی در این موضوع می‌تواند سرآغاز احیا امر شفاف سازی تصمیمات و اقدامات شورای شهر و شهرداری بجنورد همچون شهرداری سایر نقاط کشور چون کرمان باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار