سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های کشاورزی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: تا پایان هفته جاری، ۸۰۰ تُن برنج شامل ۵۰۰ تُن برنج تایلندی و ۳۰۰ تُن برنج پاکستانی در بازار این استان با نرخ مصوب توزیع می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۹۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰ 20 February 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، منصور کاکایی در کارگروه تنظیم بازار استان اظهار داشت: از اواخر شهریور کار توزیع اقلام اساسی در استان آغاز شده و تاکنون یک هزار و ۵۱۰ تُن برنج هندی و تایلندی در بازار توزیع شده است.

وی ادامه داد: از این مقدار ۷۶۷ تُن برنج تایلندی با قیمت هر کیلوگرم ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان و ۷۴۳ تُن هندی به قیمت هر کیلوگرم ۱۸ هزار و ۵۰۰ تن توزیع شده است.

کاکایی با بیان اینکه در این مدت ۱۵۴ تُن گوشت مرغ منجمد به قیمت هر کیلوگرم ۲۰ هزار تومان توزیع شده است، افزود: ۱۰ تُن تخم مرغ نیز با قیمت هر شانه ۴۳ هزار تومان وارد بازار شده است.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های کشاورزی جهاد کشاورزی در ادامه به اقلام اساسی در حال توزیع نیز اشاره کرد و گفت: ۶۰۰ تُن برنج هندی و تایلندی با قیمت هر کیلوگرم برنج هندی ۲۴ هزار تومان و تایلندی ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان هم، اکنون در حال توزیع است.

وی تاکید کرد: توزیع ۴۰ تُن گوشت گوساله منجمد وارداتی از محل ذخیره استان با قیمت هر کیلوگرم ۱۱۴ هزار تومان، ۳۲۵ تُن شکر با قیمت ۱۴ هزار و ۸۰۰ تومان و ۱۶۰۰ تُن روغن از دیگر اقدامات صورت گرفته، است.

کاکایی با اشاره به انجام بیش از هشت هزار مورد بازری از اصناف طی ۱۱ ماه سیری شده از سال، یادآور شد: در این مدت ۵۴۰ میلیارد ریال تخلف از صنوف مختلف کشف و با متخلفان برخورد قانونی شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار