کد خبر: ۱۰۳۰۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۶ 21 February 2022
معاون توسعه بازرگانی و صنایع تبدیلی سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفت: از نظر تامین گوشت قرمز استان همدان مشکلی ندارد، اما این مقوله‌ای است که وابسته به شرایط کشوری است در استان همدان از نظر میزان تولید گوشت قرمز با توجه به نیاز سرانه‌ای که داریم  بیشتر از حد نیاز  گوشت قرمز تولید می‌شود.
 
به گزارش تابناک همدان، حسین فضضلی با اعلام این خبر اظهار داشت:  بخشی از تولید گوشت استان به سایر استان‌ها از جمله کرج و تهران ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون ۳۵۲ هزار تن نهاده‌های دام و طیور در این استان توزیع شده که توزیع این میزان نهاده به نسبت مشابه سال قبل ۳۸ تا ۴۰ درصد افزایش داشته استت و دلیل این افزایش نهاده بیشتر به خاطر شرایط خشکسالی بوده که در سال جاری درگیر آن بوده‌ایم و  متاسفانه بارندگی خوبی نداشتیم و خشکسالی بدی را استان همدان تجربه کرد. 

فضلی با بیان اینکه استان همدان بعد از پیگیری‌های بسیاری که صورت گرفت این استان را جز استان‌های مشمول بند خشکسالی درنظر گرفته‌اند، بیان کرد:   به همین دلیل توانستیم  سهمیه‌ای خاص از مرکز برای استان بگیریم و این افزایش توزیع نهاده‌ها را نسبت به سال قبل و سال گذشته داشته باشیم. 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار