مشاور ویژه وزیر کشور:
مشاور ویژه وزیر کشور گفت: خراسان شمالی به لحاظ جغرافیایی و محرومیت‌ها در بخش راه، در انزوای سیاسی و اجتماعی قرار دارد که باید با ایجاد راه های ارتباطی این انزوا رفع شود.
کد خبر: ۱۰۳۰۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰ 22 February 2022

 

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، علیرضا انصاری صبح سه شنبه در شورای مسکن خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: توسعه مسکن موجب فعال شدن ۳۳۰ صنعت وابسته، افزایش تولید، ایجاد اشتغال پایدار و تغییرات مثبت در بخش اقتصاد کشور خواهد شد.

 

مشاور وزیر کشور با تاکید بر اینکه اجرای مصوبات قانون مسکن باید مورد تاکید مسئولان استان باشد، گفت: ساخت سالانه یک میلیون مسکن در کشور به یک قانون تبدیل شده است که بدون تفسیر شخصی باید اجرایی شود.

 

وی با بیان اینکه سازمان بازرسی در استان باید بر اجرای مصوبات نظارت و تاکید داشته باشد، افزود: ساخت مسکن موجب ایجاد امنیت روانی در جامعه می‌شود که برای تحقق هدفگذاری ساخت مسکن باید علاوه بر مدیریت علمی، مدیریت جهادی نیز داشته باشیم.

 

انصاری گفت: مهاجر پذیری، ایجاد اشتغال، افزایش جذابیت‌های اقتصادی، گردشگری و… می‌تواند موجب توسعه پایدار استان شود.

 

مشاور ویژه وزیر کشور در ادامه سخنان خود بیان کرد: استان خراسان شمالی به لحاظ جغرافیایی و وجود محرومیت‌ها در بخش راه، در انزوای سیاسی و اجتماعی قرار دارد که باید با ایجاد راه‌های ارتباطی جاده‌ای و ریلی این انزوا برطرف شود.

 

انصاری مسئله آب را از دیگر چالش‌های استان خراسان شمالی عنوان کرد و گفت: ساخت شهر لجستیکی در مرز این استان یک مسئله راهبردی و در چشم انداز آینده کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار