جلال رشیدی کوچی :من معتقدم فضای مجازی ما همانطور که مقام معظم رهبری هم فرمودند یک فضای ولنگاری است و نظارتی روی آن نیست، اما در کنار آن معتقدم که این طرح نه‌تنها آن دغدغه را برطرف نمی‌کند بلکه به نگرانی‌های آحاد مردم دامن می‌زند.
کد خبر: ۱۰۳۰۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴ 22 February 2022

تابناک فارس به نقل از ایلنا: جلال رشیدی کوچی عضو کمیسیون مشترک طرح صیانت از فضای مجازی درخصوص جلسه ظهر امروز این کمیسیون و تصویب کلیات طرح صیانت از فضای مجازی، گفت: ما هرچه می‌گوییم اینجا به ضررمان تمام می‌شود و مرتب هم داریم از طرف جاهای مختلف مورد هجمه قرار می‌گیریم که شما چرا مخالفت کردید؟ اما من از روزی که وارد مجلس شدم، سعی کردم آن چیزی که استنباطم بود که حق و درست است، فارغ از نگاه‌های سیاسی و حزبی دفاع کنم.

وی ادامه داد: من معتقدم فضای مجازی ما همانطور که مقام معظم رهبری هم فرمودند یک فضای ولنگاری است و نظارتی روی آن نیست، اما در کنار آن معتقدم که این طرح نه‌تنها آن دغدغه را برطرف نمی‌کند بلکه به نگرانی‌های آحاد مردم دامن می‌زند.

نماینده مردم مرودشت اضافه کرد: همانطور که در مخالفتم در کمیسیون هم گفتم اکنون نزدیک به ۵۰ جلسه از کمیسیون برگزار شده اما ذره‌ای از دغدغه و نگرانی مردم برطرف نشده است.

رشیدی کوچی همچنین عنوان کرد: حرف اول و آخر من این است که ما باید با مردم صحبت کنیم، مردم را با خودمان همراه کرده و نگرانی‌شان را برطرف کنیم. این طرح از همان ب بسم الله تصویب شدن اصل هشتادوپنجمش با آن شرایط، بعد کمیسیون‌اش و بعد امروز که بین بودجه است، مشکلاتی دارد؛ تمام کمیسیون‌های تخصصی مجلس به خاطر بحث بودجه تعطیل است اما امروز به یکباره می‌بینیم که جلسه گذاشته‌اند.

وی افزود: احساس می‌کنم همین نوع رفتار است که به نگرانی مردم دامن می‌زند و خوراک را برای ضدانقلاب فراهم می‎‌‌کند و اجازه می‌دهد که روی این مساله موج‌سواری کنند. به نظرم یک مقداری نامناسب بود اینطور اقدام کردن و می‌شد بعد از بودجه و در سال جدید این طرح را بررسی کرد.

نماینده مردم مرودشت تصریح کرد: خودم که عضو کمیسیون هستم هنوز نتوانسته بودم جزئیات را کامل مطالعه کنم، متاسفانه ایرادات این چنینی به این موضوع وارد است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار