رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان:
پیمان اسکندری با تاکید بر اینکه وظایف مجموعه جهاد کشاورزی بسیار گسترده است گفت: تامین کالا‌های اساسی به مجموعه جهاد کشاورزی واگذار شده و در این راستا برنامه ریزی‌های لازم برای توزیع مناسب اقلام اساسی در ایام عید انجام شده درسطح گسترده دراستان توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۳۰۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳ 24 February 2022
به گزارش تابناک کردستان امروز پنج شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰ جلسه وبینار تنظیم بازار برای ایام عید با حضور وزیر جهاد کشاورزی، معاونت‌ها ومدیران دستگاه‌های وابسته وکلیه روئسای سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌ها برگزار شد.
وی اذعان کرد: به زودی کمیته نظارت بر تامین کالا‌های شب عید، متشکل از تعاون روستایی، مدیرت بازرسی، نماینده استانداری، حراست سازمان و مدیریت توسعه بازرگانی تشکیل خواهد شد و کار نظارت دقیق بر تامین و توزیع اقلام اساسی در استان پیش خواهد رفت.
وی با بیان اینکه در تولید گوشت مرغ در استان بیش از دو برابر نیاز است تصریح کرد: برنامه ریزی برای کالا‌های اساسی بخصوص مرغ، گوشت و برنج انجام شده و برای عید به مقدار فراوان در بازار عرضه خواهد شد.
اسکندری افزود: نظارت بر تامین و عرضه سیب زمینی در بازار افزایش خواهد یافت و جلسات مرتبط با آرد ونان به طور منظم برگزار و تدابیر لازم برای تامین نام مردم استان اندیشیده شده است.
وی خاطر نشان کرد: قیمت حبوبات در باید با نظارت‌های مستمر ثابت باشد و کارگروه تنظیم بازار در استانداری کردستان به طور منظم تشکیل وحمایت‌های لازم برای کنترل بازار انجام خواهد شد.
وی یادآورشد: در تامین شکر و روغن هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و تا پایان سال اکثر اقلام اساسی در سامانه بازرگام بارگزاری خواهد شد.
اسکندری تاکید کرد: برای شب عید سطح عرضه اقلام اساسی بخصوص برنج ومرغ وگوشت برای همه شهرستان‌ها به شدت افزایش خواهد یافت و بازار آرامی را پیش رو خواهیم داشت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار