اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس از برگزاری رژه خودرویی به مناسبت سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۰۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵ 26 February 2022

تابناک فارس به نقل از ایکنا:حجت‌الاسلام رحیم صفری گرائی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه فارس ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) گفت: به مناسبت شهادت حضرت موسی بن جعفر(ع) رژه خودرویی از شهرک کشن شیراز و از محل مسجد امام حسن مجتبی(ع) این شهرک به سمت شاهزاده قاسم(ع) برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مراسم از ساعت ۱۵ فردا یکشنبه، ۸ اسفندماه شروع می‌شود و مسیر حرکت خودروها بلوار امیرکبیر، ارتش، احمدی نو و شاهزاده قاسم خواهد بود.

صفری گرائی تصریح کرد: همزمان از ساعت ۱۶:۳۰ همین روز نیز گروه عزاداری طلاب از امامزاده ابراهیم(ع) بلوار سیبویه و بقعه شاه داعی‌الله(ع) حرکت خواهد کرد و به به سمت شاهزاده قاسم و سپس از شاهزاده قاسم عزاداران برای عرض تسلیت و تعزیت به فرزندان موسی بن جعفر(ع) به سمت حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ(ع) حرکت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این برنامه منتهی به مغرب خواهد شد، گفت: اطعام سه هزار نفر از عزاداران از محل موقوفه حاجی وزیر زیر نظر اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شیراز انجام می‌شود.

معاون فرهنگی ـ اجتماعی اوقاف فارس در پایان گفت: این مراسم معنوی به صورت مشترک با همکاری اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه استان فارس، دفتر نماینده ولی‌فقیه در فارس و امام‌جمعه شیراز، حرم مطهر شاهچراغ(ع) و سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار