سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی فارس با بیان اینکه با هدف کاهش تصدی گری دولت، تاکنون امور راهبری ۲۱ شهرک صنعتی استان در قالب شرکت‌های خدماتی به صنعتگران واگذار شده است، گفت: هفته آینده نیز دو شهرک دیگر واگذار می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۳۱۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹ 01 March 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: سید مصطفی هاشمی در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی همایجان سپیدان از برنامه ریزی برای پیگیری مسائل و مشکلات شهرک‌های صنعتی استان در سطح ملی خبر داد و گفت: مشکلاتی که در سال‌های اخیر و علیرغم پیگیری‌های استانی حل نشده‌اند را با رویکردی جدید در سطوح ملی پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از شرکت شهرکهای صنعتی فارس، هاشمی عنوان کرد: مراحل احصای مشکلاتی که تاکنون در سطح استانی حل نشده‌اند در حال انجام است و با همکاری مدیریت ارشد استان و استفاده از ظرفیت نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی در سطح ملی پیگیری و رفع خواهیم کرد.

هاشمی همچنین با اشاره به اینکه شرکت شهرکهای صنعتی فارس نیز بعنوان تکلیف قانونی، بر عملکرد شرکت‌های خدماتی نظارت خواهد کرد، از تدوین واجرای طرح ویژه نظارت بر عملکرد شرکت‌های خدماتی با رویکرد حفاظت و نگهداری از تاسیسات و زیرساخت‌های شهرک صنعتی و ارائه خدمات مطلوب به صنعتگران خبر داد و گفت: چنانچه به این نتیجه برسیم شرکت‌های خدماتی در امور محوله و وظایف قانونی، کوتاهی کرده و بر اساس مقررات، پاسخگو خواهند بود.

او خاطرنشان کرد: شرکت‌های خدماتی را بازوی اصلی این شرکت در اداره امور راهبری شهرک‌های صنعتی می‌دانیم و تا زمانی که در چارچوب قانون عمل می‌کنند از آنها حمایت می‌کنیم.

هاشمی همچنین با بیان اینکه شهرک صنعتی همایجان سپیدان از شهرک‌های خوب استان است که همه زیرساخت‌ها در آن ایجاد و از امکانات خوبی بهره می‌برد، گفت: شرکت خدماتی این شهرک عملکرد خوبی در اداره شهرک صنعتی داشته و امیدواریم با همکاری صنعتگران بتوانیم نواقص موجود را برطرف کنیم.

او با اشاره به دغدغه صنعتگران در زمینه مشکل کم عرض بودن راه دسترس این شهرک صنعتی گفت: اصلاح راه دسترسی با هدف سهولت تردد به شهرک صنعتی با همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط در دستور کار قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار