کارخانه کیک و کلوچه ممسنی بعد از یک دهه تعطیلی، فعالیت خود را از سر گرفت.
کد خبر: ۱۰۳۱۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱ 03 March 2022

تابناک فارس به نقل از فارس: همزمان با هفته وحدت و با توجه به تاکید دولت سیزدهم و تلاش مستمر برای رفع مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی، کارخانه کیک و کلوچه ممسنی پس از یک دهه تعطیلی به چرخه تولید بازگشت.

فرماندار ممسنی در حاشیه مراسم آغاز به کار آزمایشی این واحد تولیدی اظهار داشت: از ۲۶ واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی نورآباد، ۱۴ واحد در حال فعالیت است و حداکثر تا نیمه اول سال ۱۴۰۱ دو واحد دیگر به این تعداد اضافه می شود.

وی افزود: فعالیت دو واحد از صنایع تبدیلی در شهرک صنعتی نیز فصلی است که با رسیدن محصولات کشاورزی فعالیت آنها نیز آغاز می‌شود.

رئیس کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ممسنی ابراز داشت: با سیاست‌های ابلاغی دولت و استاندار فارس تقاضا برای احداث واحدهای تولیدی کوچک و متوسط در شهرستان افزایش یافته ولی تکمیل ظرفیت شهرک صنعتی شهرستان عملا امکان سرمایه‌گذاری جدید را با مشکل مواجه کرده و احداث ناحیه صنعتی از استان مورد موافقت اولیه قرار گرفته ولی تامین زمین آن تا کنون منجر به نتیجه نشده است.

ایوبی در مورد سرمایه گذاری خارج از شهرک صنعتی گفت: متاسفانه در چنین پروژه‌هایی با مقاومت منفی و معارضان محلی روبرو هستیم که این امر نیز ضمن ایجاد حاشیه و زمانبر کردن اجرای پروژه‌ها، نگرانی‌هایی را نیز برای فعالان اقتصادی و مسؤولان ایجاد کرده است.

وی مشکل بیکاری فرزندان نخبه و تحصیل کرده شهرستان را از مشکلات اصلی این شهرستان برشمرد و در ادامه گفت: اگر معارضات محلی موجود برطرف گردد با توجه به قابلیت‌های فوق العاده طبیعی و انسانی شهرستان، سال آینده زمینه اشتغال تعداد قابل توجهی از بیکاران فراهم می‌شود.

گفتنی است، کارخانه کیک و کلوچه ممسنی در دو شیفت کاری زمینه اشتغال قریب به ۴۰ نفر را فراهم نموده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار