کد خبر: ۱۰۳۱۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰ 04 March 2022
فرمانده پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خودرو پراید که بیش از ظرفیت تبعه افغانستانی سوار کرده بود به دلیل لغزندگی جاده با کامیون برخورد کرد که سه نفر از این تبعه در دم جان باختند و بقیه مصدوم هستند. 
سرهنگ بهنام ویسی‌پور با اشاره به اینکه این موضوع تنها در حیطه وظیفه پلیس نیست بلکه سایر دستگاه‌ها نیز باید به وظیفه خود عمل کنند اظهار کرد: در زمینه قاچاق کالا و همچنین قاچاق انسان می بایست همه دستگاه‌های متولی پای کار بیایند.
ویسی پور با بیان اینکه یکی از دلایل رخ دادن چنین مشکلاتی نبود ایست‌ بازرسی ثابت در محورهای استان به خصوص در محور یاسوج به اصفهان است گفت: جاده یاسوج به اصفهان سر ریز تمام جاده های استان بوده که اگر ایست بازرسی ثابت در آن داشته باشیم چنین وضعیتی که خودروهای شوتی ایجاد کرده و یا اینکه تبعه غیرقانونی عبور کنند را در آینده نخواهیم داشت.
وی گفت: تاکنون بیش از ده‌ها بار نسبت به چنین کمبودی در استان تذکر داده‌ایم اما متأسفانه تاکنون ایست بازرسی ثابت در این جاده ایجاد نشده که امیدواریم با راه اندازی آن شاهد چنین تصادفات خونبار و هولناکی نباشیم و همچنین با خودروهای شوتی که امنیت جاده را بر هم زده‌‌اند برخورد شود.
ویسی‌پور در پاسخ به این سوال که به نظر شما بهترین نقطه برای ایجاد ایست بازرسی ثابت در جاده یاسوج- اصفهان کدام نقطه است گفت: بهترین مکان بعد از میمند بوده که امیدواریم این وعده پس از سال‌ها عملیاتی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار