مهدی طاهری، رئیس شورای شهر شیراز نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه باید خدمات خوبی در این ایام به مهمانان نوروزی ارایه شود گفت: جهت‌گیری‌ها و برنامه‌ها به نحوی باشد که مسافران خاطره خوب از مردم شیراز و شهر شیراز داشته باشند.
کد خبر: ۱۰۳۲۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶ 07 March 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: عضو شورای شهر شیراز در صحن علنی این شورا خطاب به شهردار شیراز گفت: در همه امور به ویژه به کارگیری نیروهای شرکتی جدید و به کارگیری مجدد بازنشستگان قانون رعایت شود

ابراهیم حسینی با بیان اینکه قانون باید فصل‌الخطاب باشد، افزود: فشارها و توصیه‌ها نباید شما را از مسیر قانون خارج کند بنابراین با دقت و حساسیت ویژه به این مهم اهتمام ورزید.

مسافران را با خاطره خوب بدرقه کنیم

مهدی طاهری، رئیس شورای شهر شیراز نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه باید خدمات خوبی در این ایام به مهمانان نوروزی ارایه شود گفت: جهت‌گیری‌ها و برنامه‌ها به نحوی باشد که مسافران خاطره خوب از مردم شیراز و شهر شیراز داشته باشند.

مسعود زارعی، رئیس کمیسیون سلامت و خدمات شهری شورای شهر نیز در این باره گفت: پیرو برنامه ایام نوروز هماهنگی نهایی برای اجرای برنامه‌ها این ایام جلسه فوق‌العاده کمیسیون سلامت و خدمات شهری فردا برگزار می‌شود و تکالیفی در این رابطه برای اجرا به شهرداری شیراز تعیین می شود.

کمیته نظارتی برای نوروز تشکیل شود

رضا محمدیان، عضو دیگر شورا نیز گفت: برای نوروز باید شورا کمیته نظارتی برای بررسی نحوه عملکرد شهرداری تشکیل شود تا عملکرد شهرداری در ایام نوروزی را ارزیابی کند و مدیران و پرسنلی که در نوروز فعالیت دارند مورد تشویق قرار گیرند.

شورای شهر شیراز جلودار فرصت سوزی شده است

محمدرضا هاجری، عضو دیگر شورا نیز گفت: به نظر می‌رسد که شورا در فرصت‌سوزی جلودار شده چراکه درباره مسایل مربوط به نوروز در سه کمیسیون فرهنگی ، سومین حرم اهل بیت(ع) و خدمات شهری بحث شده و جلسه امروز شورا نیز به این مساله اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه باید تدبیری اندیشید که دوباره کاری نشود، افزود: با وجود اینکه در هیچ یک از تصمیمات مهم شورا از جمله انتخاب شهردار دخیل نبودم و انتقاداتی نیز دارم اما به نظر می‌رسد که حرمت شهردار باید رعایت ‌شود.

هاجری با بیان اینکه اگر وزن شهردار را کم کنیم جایگاه خودمان نیز تنزل می‌یابد، گفت: تضعیف شهردار به نوعی ضعیف‌کردن شورا است که برعکس آن نیز صادق است، ما باید برای مردم خدمت کنیم و به گونه‌ای رفتار کنیم در پایان شورا نتیجه‌ای برای بیان به مردم داشته باشیم.

شیراز در منطقه خواهرخوانده دار می شود

لایحه شهرداری شیراز، درخصوص خواهرخواندگی شیراز با نجف اشرف، کربلای معلی، دوحه قطر، مسقط عمان، دمشق و حلب سوریه، در ادامه پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز با حضور ۱۳ نفر اعضای شورا بررسی شد و به تصویب رسید.

بر این اساس به منظور تقویت دیپلماسی شهری، بهبود روابط بین ملت ها، تبادل اطلاعات، تجریبات و توسعه مناسبات مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به شهرداری شیراز اجازه داده می شود، اقدامات قانونی و تشریفات لازم برای تحقق خواهرخواندگی شیراز با شهرهای نجف اشرف، کربلای معلی، دوحه قطر، مسقط عمان، دمشق و حلب سوریه را انجام دهد .

بر مبنای این مصوبه شهرداری شیراز مکلف است بازبینی لازم را با عنوان دستورالعمل نحوه اقدام شهرداری در انعقاد تفاهم نامه خواهرخواندگی شهر شیراز با سایر شهرها با توجه به سوابق انجام و ظرف مدت دو ماه در قالب لایحه ای به شورا ارائه کند.

تجلیل اعضای شورای شهر شیراز از خانواده شهیدان حاجی زاده

اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در ادامه جلسه این شورا به همراه سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس از خانواده پنج شهید شیراز ،خانواده شهیدان حاجی زاده تجلیل کردند.

در این مراسم ضمن تجلیل از مادر شهیدان حاجی زاده یاد مرحوم ابراهیم حاجی زاده پدر شهیدان عبدالله، روزبه، سهیلا،عبدالحسین و آذر، گرامی داشته شد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار