برخورد دو دستگاه خودرو سواری با یکدیگر در کمربندی فرهنگیان شیراز، موجب مصدومیت شدید پنج سرنشین شد.
کد خبر: ۱۰۳۲۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳ 08 March 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز اعلام کرد: طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بی درنگ آتش نشانان ایستگاه ۱۷ و ۱۴ را ساعت ۲:۳۸ بامداد امروز به جاده کمربندی فرهنگیان رهسپار کرد.

دو دستگاه خودرو سواری تیبا و پژو ۲۰۶ حین حرکت در بزرگراه ناگهان به شدت با یکدیگر برخورد کرده بودند و شدت این حادثه به حدی بود که هر دو خودرو کاملا واژگون و متلاشی شده و از ۵ سرنشین دو خودرو حادثه دیده سه نفر توسط افراد حاضر از خودرو خارج و دو نفر از سرنشینان این وسایل نقلیه در وضعیت خطرناکی داخل اتاقک در هم پیچیده خودرو‌های واژگون شده محبوس شده بودند.

آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، علائم هشدار دهنده را در مسیر قرار دادند و پس از قطع جریان برق خودروها، با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات، عملیات امدادرسانی به دو سرنشین محبوس شده را آغاز کردند.

آتش نشانان با تلاش فراوان و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، قسمتی از بدنه خودرو‌های سواری را برش دادند سپس هر دو سرنشین مرد جوان را از داخل اتاقک متلاشی شده دو خودروی سواری خارج کرده و آن‌ها را برای انجام معاینات پزشکی، تحویل امدادگران اورژانس دادند.

نیرو‌های عملیاتی در پایان پنج مصدوم این حادثه را در اختیار عوامل اورژانس قرار داده و محل حادثه را ایمن و برای بررسی علت، تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

برچسب ها: تصادف ، پژو 206 ، تیبا ، مصدوم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار