جانشین فرمانده انتظامي استان قم تاکید کرد:با هنجار شکنان و مخلان نظم عمومی در چهارشنبه آخر سال به شدت برخورد می شود .
کد خبر: ۱۰۳۳۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳ 09 March 2022

به گزارش تابناک قم، سردار بهادر اسماعیلی با بیان اینکه اجازه نمیدهیم افرادی به بهانه چهارشنبه آخرسال امنیت مردم را به خطر بی اندازند تصریح کرد:پليس هيچگاه مخالف شادي مردم نيست، رويكرد پليس به موضوع چهارشنبه آخر سال يك نگاه اجتماعي و پيشگيرانه است.

وی با بیان اینکه آداب و رسوم گذشتگان نبايد تبديل به فرصتي براي هنجارشکنان و ايراد صدمه و آسيب به مردم و خانواده ها شود، افزود: با افراد معدودي كه بخواهند آرامش مردم را به مخاطره بيندازند با همکاری مطلوب دستگاه قضائی استان، برخورد قاطع خواهد شد.

سردار بهادر اسماعیلی گفت: ويژگي سني نوجوانان و جوانان قرارگيري افراد در حالات هيجاني بوده به طوري که اين حالات يکي از نيازهاي اين سنين است و بايد به نحو صحيح مديريت شود.

جانشین فرمانده انتظامي استان  قم نقش والدين و جامعه را در ايجاد فرصتي جديد براي تخليه هيجانات روحي فرزندان، مهم خواند و تصريح كرد: مسئولان شهری می توانند با همکاری خانواده ها  در این خصوص برنامه ريزي  و مدیریت کنند .

سردار اسماعیلی در پایان از آمادگی کامل پلیس برای تامین نظم و امنیت مردم در شب چهارشنبه آخر سال خبر داد و افزود: مردم شریف استان می توانند هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون تهیه،تولید و توزیع مواد محترقه را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار