بسته ویژه کشوری تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۳۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۷ 30 September 2015
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.

خمیازۀ بی‌موقع جان کـری سوژۀ رسانه‌هـا

تابناک گیلان به نقل از پایگاه اینترنتی "هیل"، باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا به منظور سخنرانی در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل به پشت تریبون رفت اما چند دقیقه بعد از مقدمه سخنرانی او تصاویر دوربینها جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا را نشان دادند که حین سخنرانی اوباما خمیازه می کشد.

خمیازۀ بی‌موقع جان کـری سوژۀ رسانه‌هـا/عکس

با این حال این تصویر کری سریعا کات شد و وزیر امور خارجه آمریکا نهایت تلاشش را انجام داد تا در پشت دستهایش پنهان شود اما همچنان مدارک خمیازه کشیدن وی موجود است.

به گزارش ایسنا، مطابق برنامه علنی جان کری، وی اوایل صبح دوشنبه یک جلسه داشته است اما این ضربه ای به اعتماد به نفس اوباماست وقتی می بیند که دیپلمات ارشد دولتش در جلوی او در آستانه چرت زدن است.

عکس ساختگی دست دادن ظریف و اوباما که در فضای مجازی دست به دست می‌شود

تابناک گیلان به گزارش خبرآنلاين، عکس جعلی با لوگوی ایرنا منتشر شده اما چنین عکسی در این خبرگزاری مشاهده نمی‌شود.

عکس اصلی از دیدار رائول کاسترو، برادر فیدل کاسترو با باراک اوباماست. که در عکس ساخته شده، گوشه عینک کاسترو روی صورت ظریف مانده است.

گفته می شود این دیدار در راهروی سازمان ملل رخ داده است. تصاویر منتشر شده از وزیر خارجه کشورمان او را با ته‌ریش نشان می دهد اما در تصویر ساخته شده، او آرايش صورت او متفاوت است و بعید است ظریف در راهروهای سازمان ریش هایش را تراشیده باشد.


با خانواده همسر آزاده نامداری آشنا شوید

تابناک گیلان: مشخصات خانواده جدید آزاده نامداری را منتشر شد.

آزاده نامداری مجری زن تلویزیون دوشنبه ششم مهرماه خبر ازدواج دوم خود را به طور رسمی اعلام کردو اعلام این خبر واکنشهای فراوانی را در صفحه اجتماعی نامداری به دنبال داشت.

همسر جدید آزاده نامداری جوانی است به نام سجاد عبادی.

سجاد عبادی فرزند رحیم عبادی و فریده ماشینی است.

سجاد متولد ۱۳۶۰ و فارغ التحصیل رشته سیاستگذاری عمومی است.

وی سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه غیرانتفاعی(غیردولتی) مهرالبرز است و پدرش قائم مقاموعضوهیات علمی همان دانشگاه.

با خانواده همسر آزاده نامداری آشنا شوید

پدر سجاد عبادی رحیم عبادی است که دارای سوابق طولانی در آموزش و پرورش است و مدتی مدیرکل آموزش و پرورش تهران بوده و معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش هم در کارنامه او به چشم می خورد.او در دولت اصلاحات به ریاست سازمان ملی جوانان رسید.

 با خانواده همسر آزاده نامداری آشنا شوید

مرحومه فریده ماشینی مادرسجاد عبادی که هم اکنون در قید حیات نیست فارغ التحصیل مطالعات زنان از دانشگاه علامه و مهندسی شیمی از دانشگاه امیرکبیر بود بیشتر به عنوان پژوهشگر و فعال زنان شناخته می شد .خانم ماشینی در خرداد ۹۱ و بعد از مدتی ابتلا به سرطان درگذشت.

با خانواده همسر آزاده نامداری آشنا شوید


انتقاد رسایی به ظریف:اگر اتفاقی با شیطان مواجه شدی چرا اتفاقی راهت را کج نکردی؟! +عکس

حمید رسایی نماینده تهران در صفحه اینستاگرامش به دست دادن ظریف با اوباما انتقاد کرد و  نوشت: دو سال قبل روحانی با اوباما به طور اتفاقی مکالمه تلفنی داشت.


انتقاد رسایی به ظریف: آقای ظریف با همین دست هم برجام را امضا کردید؟ +عکس 
سال گذشته ظریف و کری بدون هیچ قصد قبلی در برابر دوربین های بین المللی به طور اتفاقی در خیابان قدم زدند؛
 
امسال هم ظریف با اوباما به طور اتفاقی برخورد کرد، دست داد و احوالپرسی کرد.
 
تاریخ پر است از این اتفاقات اتفاقی!
 
تاریخ را بخوانید، عده ای بعد از ارتحال رسول خدا به طور اتفاقی غدیر خم را فراموش کردند؛
 
عده ای از فرماندهان لشکر امام حسن(ع) وقتی برای آخرین خداحافظی به خانه رفتند، به طور اتفاقی دیگر بیرون نیامدند و امام شان را تنها گذاشتند؛
 
عده ای هم به طور اتفاقی در حادثه عاشورا به لشکر یزید پیوستند.
 
تاریخ پر است از این اتفاقات اتفاقی!آ
 
باور نمی کنید، تاریخ را ورق بزنید و البته جالب اینجاست که به طور اتفاقی، هیچ یک از اینها به گندم ری نرسیدند.
 
چطور می توان اتفاقی با اوباما برخورد کرد، دست داد و احوالپرسی کرد اما نمی توان به طور اتفاقی راه را کج کرد، به طور اتفاقی نمی توان دست نداد و به طور اتفاقی نمی توان دشمن این ملت را جسورتر نکرد؟! آقاي ظريف فقط وقتی برگشتی، دستت را به سوی دستان رهبری که با بمب دست ساز همان آمریکایی ها به درجه جانبازی رسیده، دراز نکن. همین

پاسخ خمسه به منتقدان آوردن خر به خندوانه

پس از انتقاداتی که درباره‌ی آوردن خر به برنامه‌ی «خندوانه» در کمدی استندآپ علیرضا خمسه مطرح شد، این بازیگر توضیح داد: اتفاقی که در برنامه «خندوانه» افتاد، فقط گوشه چشمی به ادبیات عامیانه کشورمان داشت، نه توهین به ملت؛ چراکه مسلما کسی که 40 سال است در حوزه‌ی هنر کار می‌کند به مخاطبانش بی‌احترامی نمی‌کند.
خبرگزاری ایسنا: پس از انتقاداتی که درباره‌ی آوردن خر به برنامه‌ی «خندوانه» در کمدی استندآپ علیرضا خمسه مطرح شد، این بازیگر توضیح داد: اتفاقی که در برنامه «خندوانه» افتاد، فقط گوشه چشمی به ادبیات عامیانه کشورمان داشت، نه توهین به ملت؛ چراکه مسلما کسی که 40 سال است در حوزه‌ی هنر کار می‌کند به مخاطبانش بی‌احترامی نمی‌کند.

این بازیگر پیشکسوت طنز ، دلایلش برای استفاده از خر در برنامه‌ی کمدی‌اش در «خندوانه» را توضیح داد و گفت: غفلت ما در بسیاری از زمینه‌ها باعث شده گنجینه‌های فرهنگی و اجتماعی‌مان به یغما برود. به عنوان مثال در مورد مولوی، این عارف بزرگ آنقدر غفلت کردیم تا ترک‌ها (کشور ترکیه) سند این بزرگمرد را به نام خودشان زدند. همچنین در زمینه طنز مکتوب هم کوتاهی‌های بسیاری کردیم که این کوتاهی‌ها هم در فرهنگ رسمی و هم در فرهنگ غیررسمی کشورمان قابل مشاهده است.

پاسخ خمسه به منتقدان آوردن خر به «خندوانه»

وی اضافه کرد: به عنوان مثال در فرهنگ شفاهی که در فرهنگ هر کشوری باید زنده بماند و از آن است که آبشخور می‌گیرد، ما مشخصا برنامه‌ «ملانصرالدین و خرش» را داریم که مجموعه‌ای از بسیاری حکمت‌ها، مثل‌ها و گره‌های اجتماعی را در خودشان جای داده‌اند. قطعا شخصیت ملانصرالدین و خرش برای پر کردن اوقات فراغت خلق نشده‌اند؛ چراکه اگر این طور بود، قرن‌ها دوام نمی‌آوردند، به همین خاطر ما وقتی از چنین گنجینه‌های طنز و فرهنگی هنری کشورمان غفلت می‌کنیم دیگران به این گنجینه‌ها دسترسی پیدا می‌کنند و سندش را به نام خود می‌زنند. شخصیت ملانصرالدین و خرش هم از جمله شخصیت‌هایی است که چند سالی است کشور ترکیه در مجامع جهانی آن‌را به نام خودش ثبت کرده است؛ در حالی که این شخصیت در بین افکار عمومی کشورمان سال‌هاست که مورد استفاده و بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

خمسه در ادامه به نقدی که نسبت به استفاده از خر در یک برنامه تلویزیونی از سوی برخی شخصیت‌های فرهنگی و سیاسی مطرح شده و اینکه از سوی برخی، استفاده از خر در یک برنامه پربیننده توهین به ملت تلقی شده است، پاسخ داد: کسانی که هیچ اطلاعی از پیشینه فرهنگی‌شان ندارند، فکر می‌کنند آمدن یک خر در کتاب و برنامه تلویزیونی توهین است؛ بنابراین من هم کسانی را که آنقدر با فرهنگشان آشنایی ندارند را مورد خطاب قرار نمی‌دهم. فقط خواهشم از دیگر دوستان این است که به چاپ‌های دیگر مولانا استناد کنند تا مطالبی برایشان یادآوری شود.

این بازیگر طنز بار دیگر تاکید کرد: اتفاقی که در برنامه «خندوانه» افتاد فقط گوشه چشمی به آن ادبیات عامیانه داشت نه توهین؛ چراکه کسی که 40 سال است در عرصه هنر فعالیت می‌کند به مخاطبش بی‌احترامی و توهین نمی‌کند.

علیرضا خمسه در پایان گفت‌وگوی خود ضمن تسلیت به بازماندگان حادثه منا اظهار کرد: فاجعه منا آنقدر غم‌انگیز است و آنقدر ریشه در وجود همه ما دارد که بعید می‌دانم ماه‌ها طول بکشد تا ملت ایران رفتاری که اسمش خنده است را به یاد بیاورند.

شاهد عینی: کری، ظریف را به اوباما معرفی کرد

یک شاهد عینی جزئیات دقیق نحوه ی روبرو شدن وزیر خارجه ایران و رئیس جمهور آمریکا را شرح داد.

این منبع مطلع به «انتخاب» گفت: روبرو شدن ظریف و اوباما کاملا اتفاقی و غیرقابل اجتناب بود. بعد از سخنرانی دکتر روحانی، ظریف و همراهانش به سمت ورودی حدود یک متری مجمع عمومی که مخصوص وزرا و سران است برای  خارج شدن رفتند.

وی افزود: مسئولین امنیتی به هیئت گفتند، چند لحظه صبر کنید چراکه یک هیئت دیگر در سطح رییس کشور وارد می شود. سپس کری و اوباما وارد شدند.

این شاهد عینی اضافه کرد: آنها سپس به سمت هیئت ایران رو کردند. کری، ظریف را به اوباما معرفی کرد و وی دست داد و گفت به اجرای برجام متعهدند. بعد هم با سایر اعضای هیئت دست داد.

وی گفت: با توجه به اینکه اوباما بیش از 2 ساعت قبل در مجمع سخنرانی کرده و از مجمع به جلسات دوجانبه و چندجانبه رفته بود، حضور مجدد وی در سالن مجمع غیر منتظره و غیرمعمول بود و قابل پیش بینی نبود. در واقع، این احتمال وجود داشت که این مواجهه با دکتر روحانی صورت گیرد.

این منبع اگاه خاطرنشان کرد: این احتمال منتفی نیست که هیئت آمریکایی زمان بازگشت غیر معمول خود  به سالن مجمع عمومی را با زمان خروج رییس جمهور ایران پس از سخنرانی اش تنظیم کرده باشد. با این حال دکتر روحانی پس از پایان سخنرانی و خروج از درب پشت جایگاه با رییس جمهور ونزوئلا مواجه شد و برای دقایقی در سالن جانبی با او به گفتگو پرداخت و لذا با اوباما مواجه نشدند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار