رئیس دانشگاه علوم پزشکی با ابلاغ سه حکم در شب گذشته، سه تغییر در بدنه مدیریتی این دانشگاه را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۳۳۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۲ 11 March 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی با ابلاغ سه حکم در شب گذشته، سه تغییر در بدنه مدیریتی این دانشگاه را اعلام کرد.

سرپرست معاونت درمان این دانشگاه منصوب شد

بنابراین گزارش، طی ابلاغی از سوی دکتر محمد غلام‌نژاد سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دکتر محمود شهامت به عنوان سرپرست معاونت درمان این دانشگاه منصوب شد.

در متن این ابلاغ آمده است؛

جناب آقای دکتر محمود شهامت

متخصص محترم بیماری‌‌‌‌های کودکان و نوزادان

موضوع: ابلاغ

با سلام و احترام؛

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و سوابق اجرایی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست «معاونت درمان» دانشگاه منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیرو‌‌‌‌های متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع این دانشگاه منصوب شد
همچنین طی ابلاغی از سوی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج دکتر سامر مرادیان متخصص اطفال سرپرست به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع این دانشگاه منصوب شد. 

در متن این ابلاغ آمده است؛

جناب آقای دکتر سامر مرادیان

متخصص محترم اطفال

موضوع: ابلاغ

با سلام و احترام؛

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و سوابق اجرایی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع" دانشگاه منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. امید است با اتکال به خداوند متعال حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیرو‌‌‌‌های متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.
سرپرست دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج منصوب شد
بنابر این گزارش در انتصاب سوم سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دکتر سید علی محمد سادات فوق تخصص جراحی عروق و عضو هیات علمی دانشگاه را به عنوان سرپرست دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج منصوب کرد.

در متن این ابلاغ آمده است؛

جناب آقای دکترسید علی محمد سادات

فوق تخصص محترم جراحی عروق و عضو هیات علمی دانشگاه

موضوع: ابلاغ

با سلام و احترام؛

بنا به پیشنهاد معاون محترم آموزشی دانشگاه و با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و سوابق اجرایی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست دانشکده پزشکی" دانشگاه منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیرو‌‌‌‌‌های متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار