المان ورودی شهر صدرا بر اثر وزش باد شدید سقوط کرد و جاده مسدود شد.
کد خبر: ۱۰۳۳۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲ 12 March 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: المان ورودی شهر صدرا بر اثر وزش باد شدید سقوط کرد و جاده مسدود شد و این حادثه سبب ایجاد ترافیک سنگین و توقف حرکت خودرو‌ها در دو طرف جاده صدرا شده است.

نیروهای پلیس، آتش نشانی و شهرداری صدرا در صحنه حادثه حضور دارند و در تلاش برای رفع حل مشکل ترافیک این مسیر هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس به ادامه داربودن وقوع طوفان وهمچنین وزش باد هشدار داد و گفت: وزش باد تا روز یکشنبه در شمال استان ادامه دارد و تاکنون گزارشی مبنی بر خسارت احتمالی اعلام نشده و تمام دستگاه‌های خدمات رسان در آمادگی کامل قرار دارند.

خلیل عبدالهی به هشدار‌های لازم و پیش بینی‌های هواشناسی نسبت به وقوع طوفان دراستان و نا پایداری جوی اشاره و گفت: در این ایام شاهد وضعیت ناپایدار جوی هستیم و طبق آنچه که در گذشته شاهد آن بوده ایم، احتمال وقوع طوفان و باد‌های شدید در ناحیه شمالی استان تا روز یکشنبه در استان پیش بینی شده و در همین راستا ما نیز موضوع را به تمامی دستگاه‌های ستاد بحران مناطق فارس اعلام و آنان را به حالت آماده باش درآوردیم تا آمادگی لازم را داشته باشند.

این مقام مسئول گفت: از دستگاه‌های خدمات رسان استان خواسته ایم تا نسبت به وضعیت ایمنی مناطق خود بررسی‌های لازم را انجام دهند، هرچند سازمان هواشناسی در خصوص وقوع طوفان برای امروز جمعه اخطاریه جدی صادر کرده ضروری است شهروندان آمادگی لازم را داشته باشند.

به گفته عبدالهی، خوشبختانه خسارت خاصی در حوزه تاسیسات و زیرساخت‌های شهری تاکنون گزارش نشده است، ولی تعداد زیادی از درختان دچار شکستگی و قطع شده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس با تاکید براینکه براساس نقشه‌های هواشناسی پیش بینی می‌شود تا پایان امسال وضعیت آب و هوا در استان تغییر و با کاهش دما مواجه شویم که ضروری است کشاورزان و دامداران و بهره برداران نسبت به تامین سوخت مورد نیاز و سایر اقدامات پیشگیرانه اقدامات لازم را انجام دهند.

 

برچسب ها: سقوط ، المان ، صدرا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار