شهردار محمد شهر کرج با اشاره به مشکلات و موانع کرونایی طی ۲ سال گذشته در کشور گفت : این شهر ۱۷۰ هزار نفری برای پذیرایی متفاوت از مسافران نوروزی این روزها با اجرای طرح های ضربتی و عمرانی سیمای دیگری به خود گرفته است.
کد خبر: ۱۰۳۳۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵ 13 March 2022

به گزارش «تابناک البرز» مهرداد حسن زاده گفت: ایجاد مکان های مناسب برای استراحت مسافران با رعایت پروتکل های بهداشتی در بوستان ها و مکان های تفریحی از مهمترین اقداماتی است  که مدیریت شهری محمدشهر  به آن همت گماشته است.

وی ادامه داد: از آنجا در ۲ سال اخیر گردشگری کشور دچار آسیب فراوان شد بر این اساس تصمیم گرفتیم برای ترمیم کاستی ها در این بخش با نگاه کارشناسانه به استقبال از بهار ۱۴۰۱ برویم .

شهردار محمد شهر اظهار داشت : پیش بینی مکان های مناسب در بوستان ها و مراکز عمومی برای گردش و استراحت گردشگران مهمترین گامی بود که با زیبا سازی پارک ها و رنگ آمیزی جداول و تفرجگاه ها و تزیین و گل آرایی این مکان ها رقم خورده است.

حسن زاده افزود: برای رونق بخشی به گردشگری نوروزی نشست های کارشناسانه با دستگاهای ذیربط و بخش های مختلف شهرداری از جمله  خدمات شهری، فنی و عمران،  حمل و نقل ،زیبا سازی،  کلانتری ها و پلیس راهورمحمد شهر  برگزار شد.

خط کشی معابر اصلی و فرعی، رنگ آمیزی جداول ، گلکاری معابر ، میادین ، سفره آرایی هفت سین ، آذین بندی سطح شهر ، تعویض  پرچم های فرسوده ، نقاشی دیوار ها ، باسازی و بهسازی تمام ایستگاه های اتوبوس، طراحی آبنما در ورودی شهر،‌ لکه گیری و آسفالت معابر از جمله اقداماتی است که این روزها در محمد شهر مراحل تکمیلی را می گذرانند.

شهردار محمد شهر خاطرنشان کرد: برای ایجاد شادابی ونشاط مردم محمد شهر جشن سمنو پزان با حضور  میهمانی از شهرستان کاشان استان اصفهان در آستانه نوروز ۱۴۰۱  در محمد شهر برگزار شد .

حسن زاده یاد آور شد:  همزمان با هفته درختکاری ۱۰ هزار نهال رایگان شامل زیتون تلخ ، بید مجنون، درختان اقاقیا و میوه در  بین مردم  محمد شهر توزیع شده است .

محمد شهر در جنوب کلانشهر کرج واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار