علما، طلاب و اساتید حوزه علمیه قم صبح امروز در محکومیت اقدامات وحشیانه آل سعود و محکومیت کشتار مردم مسلمان و نمازگزار افغانستان و پاکستان تجمع کردند.
کد خبر: ۱۰۳۴۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳ 14 March 2022

به گزارش تابناک قم، علما، طلاب و اساتید حوزه علمیه و قشرهای مختلف مردم با تجمع در مدرسه فیضیه قم جنایت و اعدام مردم بی گناه و شیعیان عربستان به دست رژیم آل سعود را محکوم کردند. 

تجمع کنندگان درحمایت از شهدای مظلوم افعانستان، پاکستان و شیعیان قطیف عربستان و حمایت از موشک باران پایگاه‌ جاسوسی رژیم صهیونیستی در اربیل شعار مرگ بر تروریست و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل سعود سر دادند.

مسئول امور بین الملل و ارتباطات حوزه علمیه قم در این مراسم با اعتراض به جنایت‌های ال سعود گفت: این رژیم به کدام جرم خون افراد بی گناه را می‌ریزد.

حجت الاسلام کوهساری افزود: اعدام شدگان در کشور عربستان همه در سن ۱۳ و ۱۴ و ۱۵ سال زندانی شده بودند و در حدود ۲۳ تا ۲۵ سالگی اعدام شدند و این در حالی است که بدون اینکه جرم و گناه این افراد مشخص باشد.

وی ادامه داد: رژیم آل سعود حتی اجازه اقامه عزا به خانواده‌های این افراد در مساجد را نداد و به خانه‌های این افراد حمله می‌کند و صفحات مرتبط با این افراد در شبکه‌های اجتماعی را مسدود می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه دست آل سعود آلوده به خون مظلومان در کشور‌های مختلف است افزود: رژیم آل سعود جنایت‌های فراوانی در سوریه، افغانستان، پاکستان و لبنان روزانه به نام اسلام و قران مرتکب می‌شود.

حجت الاسلام کوهساری تصریح کرد: آل سعود وجهه اسلام را از بین می‌برد و حیثیت دین اسلام را بر باد می‌دهد.

وی اضافه کرد: دنیای اسلام ظرفیت تمدنی و اقتصادی فراوانی دارد، اما متاسفانه شاهدیم که بخشی از این ظرفیت پیاده نظام و سرباز نظام جنایتکار غرب شده است.

وی با انتقاد از استاندارد دو گانه غرب در برخورد با مسائل حقوق بشری گفت: اگر در کشوری اروپایی جنگی صورت گیرد تمام رسانه‌های آنان پوشش کامل می‌دهند، اما جنایت‌ها در کشور‌های اسلامی مورد بی توجهی قرار می‌گیرد.

مسئول امور بین الملل و ارتباطات حوزه علمیه با تاکید بر اینکه ما در پیچ تاریخی قرار گرفته ایم گفت: دنیا در پیچ تاریخی موازنه تمدنی بین غرب و اسلام قرار داد و تمدن غربی مانند کشتی تایتانیک روبه افول و شکست است.

وی با اشاره به ضرورت تشکیل حکومت اسلامی افزود: اراده ملت‌ها و مردم بر حاکمان کشور‌های اسلامی غلبه دارد و با اراده ملت‌های اسلامی حکومت جهانی اسلامی محقق خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار