مدیرعامل اتحادیه مرغداران فارس گفت: سرانه مصرف در استان ۳۱ کیلوگرم قطعه مرغ برآورده شده که با درنظر گرفتن تلفات مجوز بیش از ۹ میلیون قطعه جوجه در هر ماه صادر شده است.
کد خبر: ۱۰۳۴۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱ 14 March 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سینا عباسی گفت: ثبات در صنعت مرغداری کشور که یکی از بخش‌های مهم اقتصادی و تامین کننده سهم مهمی از نیاز غذایی جامعه است حاصل برنامه‌ریزی درست است و هم اکنون ثبات در بازار مرغ فارس را شاهد هستیم.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران استان فارس گفت: آرامش و ثباتی که هم اکنون در بازار مرغ حاکم است نتیجه برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده این مجموعه و تلاش تولیدکنندگان جهت تامین و توزیع مرغ مورد نیاز استان است.

به گفته او، پیش‌بینی جوجه‌ریزی در فارس بر اساس میزان جمعیت و سرانه مصرف انجام شده و با لحاظ کردن توازن زمان جوجه‌ریزی، توزیع مرغ نیز در زمان مناسب در بازار انجام شده است.

عباسی گفت: سرانه مصرف در استان فارس ۳۱ کیلوگرم قطعه مرغ برآورده شده که با درنظر گرفتن تلفات مجوز بیش از ۹ میلیون قطعه جوجه در هر ماه صادر شده است.

به گفته مدیرعامل اتحادیه مرغداران استان فارس، تامین و توزیع به موقع نهاده‌های مورد نیاز مرغداران به تداوم این ثبات کمک کرده است.

به گفته او، همراه با توسعه این صنعت، چالش‌های آن نیز بزرگتر شده است، اما راهکار غلبه بر این چالش‌ها برنامه‌ریزی صحیح، اجرای به وقع و مسئولیت پذیری است لذا برای تداوم ثبات و آرامش در بازار مرغ فارس از مسئولین تقاضا دارم همچون گذشته ما را در این حوزه یاری رسانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار