حجت الاسلام موسوی گفت: طرح نوروزی «آرامش بهاری» در ۱۹۰ بقعه استان فارس و شهرستان شیراز از ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ اجرا می شود.
کد خبر: ۱۰۳۴۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸ 16 March 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: حجت الاسلام «سید عباس موسوی»، امروز (چهارشنبه 25 اسفند) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هشتمین سال برگزاری طرح «آرامش بهاری» را شاهد خواهیم بود، گفت: 2 سال به خاطر شیوع کرونا همه برنامه ها و فعالیت ها تحت الشعاع قرار گرفته بود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس با یادآوری این مطلب که طرح نوروزی «آرامش بهاری» در 190 بقعه استان فارس و شهرستان شیراز از 28 اسفند 1400 تا 13 فروردین 1401 اجرا می شود، اظهار کرد: غبارروبی و عطر افشانی بقاع متبرکه و گلزار شهدا در آخرین پنج شنبه سال در روز 26 اسفند 1400 را شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه 70 مبلغ غیربومی از قم و یک صد مبلغ بومی از فارس به بقاع متبرکه فارس اعزام می شوند، تاکید کرد: خیمه معرفت در 18 بقعه متبرکه برپا می شود که شامل غرفه های چندرسانه ای، مجموعه نمایشگاهی عرضه محصولات فرهنگی و اجرای برنامه تبلیغی چهره به چهره خواهد بود.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه راه اندازی 90 ایستگاه صلواتی شبانه روزی در بقاع متبرکه و محورهای تردد زائران نوروزی از دیگر برنامه هایی است که در طول نوروز 1401 به اجرا خواهیم رساند، افزود: فعالیت های شبانه روزی در 10 مسجد بین راهی را شاهد خواهیم بود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس با اشاره به اینکه 143 باب زائرسرا در جوار امامزادگان استان فارس راه اندازی خواهد شد، تاکید کرد: این زائرسراها در جوار حرم های مطهر امامزادگان «اسماعیل (ع)» فسا، «سید حسین (ع)» کازرون، «سید حسین (ع)» جهرم، «سید حسین (ع)» سعادت شهر، «سید محمد (ع)» خوش آب، «نظام الدین موجین (ع)» و «شهید (ع)» فراشبند، «احمد (ع)» و «جعفر (ع)» بهمن آباده، «سید علی (ع)» ایزدخواست، «سید محمد (ع)» شورجستان آباده و همچنین مسجد بین راهی سورمق تجهیز و راه اندازی می شود.

وی گفت: پیش بینی و آماده سازی 200 حسینیه برای ایام تعطیلات و در صورت نیاز برای موارد اضطراری استفاده می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار