رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از برگزاری مراسم نورافشانی در ساعت ۲۱ شب نیمه شعبان در ۲۵ نقطه این کلان‌شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۴۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 17 March 2022

تابناک فارس به نقل از ایکنا: مصطفی مشفقیان، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز  در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش رو سالروز ولادت امام زمان(عج) به تشریح برنامه‌های این سازمان به این مناسبت خبر داد و گفت: ویژه برنامه نورافشانی در شب نیمه شعبان، در ۲۵ نقطه شهر شیراز رأس ساعت ۲۱ برگزار خواهد شد.

وی اجرای پویش مردمی «کوچه‌‎های انتظار» را از دیگر برنامه‌های این ایام اعلام کرد و افزود: در این پویش مردم می‌توانند تصاویر آذین‌بندی‌های خود را به مناسبت نیمه شعبان در فضای مجازی ارائه و بازنشر کنند.

مشفقیان ادامه داد: همچنین در حاشیه پویش مردمی کوچه‌های انتظار به درخواست مخاطبان کارگاه تولید کتیبه و پرچم دست‌ساز برگزار شده است که شرکت‌کنندگان در این کارگاه کتیبه‌ها و پرچم‌ها را طبق سلیقه خود نقاشی کردند تا در آذین‌بندی سردر خانه و فضای بیرونی منازل به کار برند.

معاون فرهنگی شهرداری شیراز ادامه داد: علاوه بر این، برنامه‌های متنوع ورزشی از جمله مسابقات در محله‌ها، مسابقات فوتسال، دوچرخه‌سواری، تیراندازی با کمان و پیاد‌روی خانوادگی با در نظر گرفتن مخاطب‌های مختلف و با پیش‌بینی رده‌های سنی متفاوت در مناطق یازده‌گانه شیراز در حال برگزاری است.

وی یادآور شد: در حوزه اجتماعی و خانواده سازمان فرهنگی شهرداری با برگزاری برنامه‌های جشنواره وقت خوب ازدواج، تقدیر از نوعروس و دامادها در مراسم عقدشان در حرم احمدی و محمدی، برگزاری جشن‌های نیمه شعبان با عنوان محلات منتظر و برگزاری تورهای یک‌روزه تفریحی با محوریت خانه محلات برای دانش‌آموزان به استقبال ایام نیمه شعبان می‌رود.

به گفته مشفقیان، در ایام مبارک نیمه شعبان تمام فرهنگسراهای سطح شهر با برگزاری جشن، نمایشگاه‌ها، مسابقات و برگزاری تئاتر و نمایش در مکان‌های مختلف شهر به استقبال نیمه شعبان رفته‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار